Tuesday, October 18, 2005

Kisah Fiko

ok ok!

siLa lihat di tagboard.

post post yg merepek adalah hasil ciptaan rakan seperjuangan saya, Md Shaufeeq Bin Super Fatah aka fik-o aka md terry.. oleh kerana sahabat saya tu takde bLog sendrik.. jadi diEr sungguh gemar sekaLi menceritakan tentang dirinya di tagboard saya.. dier lah sahabat saya yg seringkali ikut lepak bersama di bez winchester.

beliau adalah seorang pegawai polis angkatan laut aka Police Coast Guard.. beliau telah berjaya mendapat lesen botnya dari PCG dan saya ingin mengucapkan syabas dan tahniah kepadanya. Beliau jugak telah akhirnya lulus IPPT beliau dgn tahap sekadar pass sahaja. maklum lah.. perut beliau semakin hari semakin boncit.. kat bot pon kejenye tido sahaje.. beliau berumur 22tahun.. tingginya sampai ke tahap ketiak saya dan beliau agak kacak dan macho orangnyaa.. tetapi.. beliau ade sikEt bau masam.. kwang kwang kwang.. bau dari anyau kot..

antara kegiatan yg beliau gemari adalah..tidur..tak kisah tempat tak kisah waktu.. membuat kerja tak senonoh, seperti berak di multistorey carpark (di masa zaman muda, time tu maseh BODO lagi..), kentutkan muka orang (sampai skg maseh buat sedemikian), membuat kerja bodo (moto jatuh tanak lepaskan..), menghabiskan waktu (di bez), menganiaya kucing beliau yg dinamakan 'anyau' dan macam2 lagi..

beberapa bulan ini, beliau telah dilanda cinta dari seorang gadis yg amat power dan sek. gadiz itu agak peramah orangnya, kulitnya cerah, mukanya lawa, bentuk badan power, agak tinggi, mempuyai rambut yg sungguh lurus tetapi botak ditengah.. namun begitu, fiko sangat menyayangi kepada gadiz itu tapi apakan daya, seperti orang kata, cinta itu buta.. sebab itu kita meraba.. ehemm.. kembali kepada cerita.. beliau juga telah seringkali alami kegagalan dlm bercinta dan lantas telah mengatakan sesuatu yg sehingga hari ini tidak dpt dilupai oleh seluruh umat..

"Aku SERING dikecewakan cinta.. OH Tuhan! Tolonglah aku.." - md shaufeeq

semoga beliau berjaya memikat hati gadis pujaan beliau..Insyallah.. dan semoga percintaan mereka kekal hingga ke akhir expressway dan hujung jubo..

sebelum mengakhiri post ini, saya ingin mengucapkan ribuan terima kaseh kpdnya kerana telah meriangkan lagi suasana blog saya..

kepada md shaufeeq, rakan hidup dan mati, jika sekadar kata kata, tidak akan dpt melukiskan hasrat.. so fiko, 2 words..

fuck you.

ps. cheers to your mom! WAHAHAHAHAHA!!

1 Comments:

Blogger Dirty Dan said...

Hey thats brilliant i love the new layout and the background... well done mate!

Tue Oct 18, 02:36:00 pm 2005  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home