Sunday, June 25, 2006

Berangan

aye aye!

ah yes.. semlm aku gi JOGGING ngan piko.. lan.. n bob..
muAhahaha... ye ye.. ketawer laaahh... ippt suar mau mari kan.. kena start training.. yes.. aku pes B.. lan pes BP.. fiko B/A.. bob pes C, tapi lari dier leading all the way.. knnccb..

cakap pasal ippt.. aku teringat pasal durian.. ape connection ippt ngan durian.. bacerlah seterosnyer..

gold - $400
silver - $200
pass $100

klw SAF sua mahu kasi duit itu macam je kan.. ape lagi.. grab arG..!! mane mau cekau duit itu macam je.. wooo.. $400 peh pasal.. aku sanggop lari 9.30, sanggop tarik 12, sanggop, lompat 250, sanggop pecut 9.8 sanggop sit up 42.. maner tak sanggop..

hmm.. $400.. boley beli mp4 player.. boley servis mesen.. boley blik sproket baru.. boley gi holiday lagi.. bley blanjer korang korang korang makan.. jgn cakap makan.. nak mintak blanjer skodeng pon bolEy.. hahahaha.. tambah lagi $30K, dah bley blik kreter.. tu baru sikit..

dgn $400.. aku bole beli tanah.. beli durian.. makan durian.. tanam bijik durian.. mane tahu esok lusa kebun durian aku bebuah.. aku pulak yg tukang jual durian.. dgn duit tu, boley aku beli tanah lebih besar.. tanam lebih banyak durian.. and so the cycle continues.. sampai lah aku bikin profit $200K..

dah ade $200K.. dah boleh beli rumah kan.. hmm.. ni sume hasil $400 peh pasal.. klw bisness bagus.. bukak faktori.. jual kek durian lak.. hidup mati durian..! go durians go..!!!

k.. ni sume angan2.. tapi angan2 pon boleh jadi kenyataan.. nuting is WoW impOssiibeL..

for example..
1. dulu aku kecik2.. aku angan2 jadi besar.. skg aku dah jadi besar..

2. dulu aku kecik2 angan2 nak gi luar negeri ngan members.. skg dah jadi kenyataan.. walaupon setakat JB..

3. dulu aku angan2 nak gi universiti, skg ternyata.. angan2 tak kesampaian.. hahahah..

4. dulu aku angan2 nak romen2 ngan minah ongputeh, rambot blondE, seksi, power, horny.. skg.. tetap maseh angan2..

so i'll juz stik to downloading dem.. jadi laa.


k slmt!

salaams..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home