Friday, July 14, 2006

Balasans

aye aye!

balasans of the blog

jun
k babe.. walaupong lu yg TER-pendek antara kiter kiter kiter.. lu pon lah yg TER-power!! rejoice!!

and report tok kadi utk niKah laH!!

liamxi
yah yah yah.. mcm biaser.. im the badot that makes u laff.. but who's the badot that makes me laff.. still looking..

wan
homophobic.. no no no.. wa tak homophobic.. lu yg homophobic.. lu is aliphobic.. oke boi.. biler aku kuis jubor korang2.. reaksyen kau slalu yg paling rabak.. maki aku pas tu lari.. yg lain.. for eg fiko, biler aku kuis.. dier suker.. lagi boleh pusing kat aku senyom dan kenyit mata lagik..

so aku fiko-phobic, kau ali-phobic.. fiko lak.. hmmm.. ntah ape phobic ntah.. ahh.. fiko pubic hair arh.. dier kan suka flash tak tentu pasal.. kluar tak kai sluardlm.. dier KING ah kirer..

dee
k geng, kenalkan dee, subscriber terbaru blog ni..

soalan awak tu.. manjadi ade banyak masalah.. ni sume kes gejala gejala sosial masa kini.. bukan nak kutuk ke nak anti gay.. kiter boleh trimer gay.. tapi dorang tetap jadi bahan lawak kiter.. yea.. we ARE cruel.. hooyeAh!

/end balasans

NOTE:
k geng.. aku ade criter sikit ni..

pada suatu ari.. sedang aku membuat maintenance di landing gear kapalterbang.. hp aku telah jatuh ke lantai.. tinggi dier agak2 1 tingkat setengah gitu..

sejak hari itu, hp aku telah ade sot2 sket.. reception most of the masa tak dpt receive..

on sunday, aku telah cuba utk me-msg rakan2 aku. tapi kerana kerosakan pada hp sial aku, aku tak dpt msg. lalu aku pon bingit.

dlm keadaan aku yg amat bingit itu, menambahkan aku sedang kelaparan pada masa itu, as the saying goes, 'a hungry ali is an angry ali..' aku telah mem-morph menjadi the incredible shrek. hijau tetap hijau, tapi baek hati skiet..

in my shrek form.. dgn hp dlm tangan aku.. aku telah mengikutkan nafsu aku.. ala bisikan dari setan aminurrashhiid.. aku telah membaling/mencampak/menghempas hp aku kat tembok rumah dgn penoh hatred n fury.

so, hp aku berkecai.. berderai.. runtuh.. pecah..

so yg aku nak sampaikan ni..

aku skg takde hp. ape2 kol rumah oke geng?

tu je..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home