Saturday, September 23, 2006

Bola 15, Durian Puff

aye aye!!

ok nampaknyer ade members2 ku yg biseng pasal aku tak criter tentang bola nombor 15 kat blog.. so biaser gak, kena jaga hati members kan.. so here is the ball no. 15 story..

17th september
lokasi: rumah alfian peluh
event: perlawanan bolasepak antara liverpool-chelsea and man u-arsenal

so kiter2 sume kat rumah dier tgk bola. then along dtng lambat cos dier gi jb, so dier bwkkan chewing gum. chewing gam dier lak bulat2, dlm satu plastic panjang..

so aft the liverpool chelsea game, aku pon masok bilek yan tido.. pasal aku dah ngantok.. so during halftime, aku bangon join dorang kat luar.. by the time dorang dah habiskan tu chewing gum.. aku lak tak tau..

so itu plastic chewing maseh ade kan.. madi selitkan guli kat dlm.. guli kaler coklat.. ade nombor 15.. ruper bentuk sebijik mcm chewing gam yg dier beli.. so dier pon sound aku..

"li.. kau nak chewing gum, last ni.. kau abiskan ah.."

aku nyer bongok, baru bangon tido, tgh mode 'gong-gong' aku amek tu benda. dah raser keras. dah nampak tu nombor 15. dah tanyer lagi..

'asal ade nmbor 15?'

madi lak jawab..

'alarr dier baru punya'

aku pon bodo.. main iye kan aje..

'ohh..'

lalu itu benda masok mulut, dah raser keras, dah raser sejuk.. aku gi gigit lah nak kunyah..

aaaddoooii.. peeehhh keraas pe.. mcm goli goondoo ke pe.. kiwaaak.. dpt members zalim ini mcm.. nasib gigi aku tak pecah..

oh ini pt of time, rumah alfian dah mcm ade PAARRTiii!! meletop tebahak-bahak ketawer satu2 dpt bodoh2kan aku.. fuuhhyooohh.. sedap je kena 1-0..

tapi kan.. nasib kan.. dorang tak amek video.. selamaatt aku.. hahahahaha.. kalo tak, masok youtube siak muker bongok aku tgh gigit goli..

ok.. tu je.. harap2 members2 dah puas aku dah criterkan kebodohan aku kat blog utk satu dunia tahu..

kalo tak puas jugak, ni hah, ceriter nombor dua.

23 september
lokasi: kedai kopi luar mustafa ctr

lepas keje, aku g jumpa along, alfian n bart.. lepak2.. aku sampai lambat.. dorang dah duduk, teh dahbis pon.. so time dorang duduk, ade durian puff kat meja tu. tak tau saper nye.. aku pulak tak tahu tu BUKAN dorang nyer.. aku pon tak sound ape2 ah..

sekali yan lak sound aku..

'li, nak durian puff nak.. makan ah..'

aku ni hantu durian.. so tak banyak hek tk banyak hok.. aku amek tu benda.. aku bukak plastik dier.. aku pon amek satu.. ini time, dorang dah tersengih-sengih.. tapi aku tak ingat ape2 ah.. otak ade lampi sikit tu jam.. aku pon masok mulut aku.. meletop lagi tu kedai kopi dorang ketawer terbahak bahak lagi..

abiiss.. 2-0 aku kena.. dah gitu tkpe.. sekali itu benda basi arg.. musibot tol. aku pon tongong jugak, dah raser basi.. tapi telan jugak.. raser mcm suar.. EEEEEEE... korang pernah raser durian basi? YUCKS SIAK!!!! suAr abEs.. eee... blueek!! nasib perot aku ni ade BESI sket.. klw tak.. dah kluar balek tu barang..

gitu lah kisah kebodohan aku yg menyerlah buat minggu ni.. jgn tanyer kenaper, aku pon tak tau asal aku asik jadi bahan permainan members2 yg zalim.. mwaHaHAHhaha..

hmm.. gitu lah kisah nombor 2..

sekarang ni besok ni.. ade rancangan gi rumah alfian lagi ni tgk bola.. ntah ape pulak dorang nak kasi aku makan.. silap2 pampers adek dier dgn taik2 dier kasi ckp roti ngan coklat aku pon main bedal aje.. maner lah tahu kan..

haiyaaah.. apee lah nasib...

tapi oke pe eh.. at least ade benda bodoh nak criter kat blog eh.. lagipon members geli hati kan.. sume hepi.. yg penting hepi..

mwahahahah... k k.. tu je.. slmt!!

salaams..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home