Thursday, October 12, 2006

Tanhk You

aye aye!

okey ingin ku mengucapkan ribuan terimah kaseh kpd members2 yg susah payah mengsarpraiskan aku.
dan juga mengucupkan ribuan virtual kisses kpd u all.. hahaha.. nabeh.. ali dah Gay.

tahnk u.. alfian. wa ada feeling lu cip.
tahnk u.. afah. kerane rumah kao.
tahnk u.. wan b. kerane sering merepek.
tahnk u.. bob. kerane jadi boi aku.
tahnk u.. lan. kerana slalu kaypoh.
tahnk u.. arin. kau lah yg paling menawan semlm.
tahnk u.. along. pasal kamera kao.
tahnk u.. bart. abg bart.. =p.. keraner.. u noe why.
tahnk u.. feqo. kerana .. ah engkau aku tak tau apasal.
tahnk u.. shirin mataer piko. keraner jadi matair piko.. klw tak dier slalu jiwang2.
tahnk u.. ayu. pasal ko bwk tikar.
tahnk u.. atie. pasl ko potong kek aku.
tahnk u.. hapiz. pasal ko ckp arin cute.. dpt kita kacau dier Gay.

hmm.. tlng pls.. no more sarpraises. no more rembat2. gwek sua GanYot. takleh angkat benda2 gini.
jantong dah tak kuat mcm dulu.

afah
biar lerr dier flirt. dah besar pon budak tu. dier pon ade nafsu zahir dan batin. lain lah orang dah kawin. ade tempat mengadu.

wan & nur
nur dah tunang. wan dah ade anak. korang nk menggatal jgn kat sini. nanti yan bantai aku susah aku ok.

selamat dan salam sejahtera.

ps. thank You for everything. syukran. syukran.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home