Tuesday, October 17, 2006

Thank You

aye aye..

thx for reminding me that im older..

aLong
oke bouy. mekasey beribu-ribu lemon. yea cepat aku dpt jodoh, cepat aku buat anak. Insyallah mahal rezki masok berlimpah2.. boleh beli R6 kau.. hahahaha..

afah
timer kaseyy~ yes kubur yes. time? ye ye lain mak lain bapak. tapi mak kau mak aku jugak. bapak kau bapak aku jugak. abang kau, abang aku jugak. dan yg penting.. anak kau.. anak aku jugak!! aku nak cakap laki kau, laki aku jugak, tapi ade chance kena terajang ngan kao.

ayu
thankiuk ayu..tapi dok dok sendok kappe.. ok lah kuali, Insyallah sume tercapai. bnyk jugak hajat aku ni kali DOK..

NiE chics
syukran syukran.. kpd dinda(s)ku tersayang, asmida(s), walaopon ade yg dah ber-laki dan ber-boipren, monyet/beruk/setan ni nk ucapkan i LuRbp u aLL laaaah..

wanb
thnx ar boi.. ngok balek kat kao. ngok bgok. ok. kata nk belikan aku street direktori. mane?
aku tuntut.

nurais
eh beb.. tengkiuk eh ur sms. aku tk dpt bacer lah. pasal screen aku pecah. aku nampak hujung2 aje ah.. hahahaah..

mcm mesra gituk eh tahun ni besdei aku? hmm.. asal lak eh kecoh tahun ni? pelik.. yelah.. tahun lepas.. hmm.. kat bez tak salah. 2004, aku dlm kem. 2003, aku kt taiwan. yg sebelum sebelum tu aku tk ingat..

a new beginning, a new hope..

so today, lets dance like no one's watching, love like you'll never be hurt, sing like no one's listening, and live like it's heaven on earth cos yesterday's gone and tomorrow may not come.

slmt dan salaams~

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home