Wednesday, November 15, 2006

Makan n Makan n Makan

aye aye!

i makan many-many siak today.. not realli alot lah.. but more than usual arh.. hmm.. lets see. before heading off 2 werk, nasi + asam pedas with one big piece of fisH. den 2nd round. even more this time.. hmm.. then washed it down wip one big plate of pineapple.. den 2 more pieces of bread wip pEenart bUttEr.. + 3 more packed into my bag..

ok so perot dah kembong.. gi keje hapi hapi.. la la la la..

sampai keje.. turun canTeen.. hmm.. pantang aku gi kanteen.. mesti tgn gatal nak belanjer.. bEli laGik loTi.. wip chips n cream.. yEayEayy...

pas tu gi hantar logbk! HANTAR LOgBook! hantaR LogbooK? YEAAH!!! ok ok.. g hantar LoGBooK, passby vending mesin.. kluar lagik duit.. uncle DjenGGot ManGo banDungzzz.. 1 bijik!

pas tu buat keje. penat. lapar lagi.

pas tu dinner.. nAsi AyAm besAr..jengjengjeng.. dah bes. mata dah berat.. kwn aku kLuaRkan jempot2 udang bacin plAk larh. kesian dier tak abes. nanti nangis jempot2 tu. aku tukang sebat..

pas tu BLik air.. naik atas.. rokok 2 batang.. fuuh.. sTiim.. dah kenyang, dah rokok.. dah stiim.. tinggal nk tidor aje.
naik werkshop.. tgn gatal.. kluarkan roTi yg dipaCked.. 3 bijik. mkn sorang...

hmm.. kuat mengemel arh aku eh.. hmm..
stressed? depressed? no laaa.. juz plain hungry.. dono why. luper bacer Bismillah kot?

hmm..apesal criter pasal makan nari. dah takde topik..

oh yea. gi JB. 4 bijik super4. big1, version s. spec 2. spec 1. kekurangan spec 3 n version R aje. mwahahah.. klw tak dah complete satu famili.

jb.. maggi goreng + ayam - sayor mamak mobil.. ais limau + 1 teh mamak..

balek ni, dah tkleh angkat. petua orang skg, mkn bnyk2, kena exercise.

petua aku pulak, mkn bnyk, baik pi blah tido, besok bangon buang taik suar, jgn banyak songeh kt blog. ok bye.. aku tido pon baik.

btw..
rAYEr piCsss aRE up!!!!!!
http://mulletween.fotopages.com

k slmt dan salaams!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home