Friday, September 30, 2005

BriTer GemPar

oi..

aku jumpe frensTer *** yg kau kaSi cokLat kat libri lot1 time sekondari skuL duLu..alaaahh, coklak NTUC tuuu..yg seringgit lebey tuuu...budak RGS tuuu..yg dulu kau gila2kan tuuu..yg dulu dinamakan cinta tuuuu..yg kau kecewer tuuuuu...

love is a many splendid things eh..HARKK PTUI Arr!

bak pepatah dari fiko..
'aku sering dikecewakan cinta, oh TUHAN tolonglah aku!'
dan bak pepatah dari nizo..
'sekeras jiwaku yg rock dan metal ini, akhirnya tumpas jua dengan keayuannya..'
dan bak pepatah aku..
'aku rela diperdayakannya..'

wooo hoooo.. KALERD TIME!

SUAR..WAHAHAHAHAHAH!!! suAr peh frensTer..mcm2 orang siak aku dpt carik.. entah2 kalau aku korek lagi dlm lagi jumpa sapE lak eh..sekali jumpE seLipaR bai-singh daaa..

kau nak aku ceriTakan tak lurbp stori kau time sekondari skul kaT sini..?
cfm hit peh kisAh ciNtA kao.. bolEy diBeriKan tajok.. kalau diRekTor industan namPak.. cfm dier buat skript nYe.. kiTer boLey dpt royaLti.. kalau tak pon at least dpt royal jelly pon jaDik arrr..

'Cinta coklat NTUC' - kisah cinta benAr..
wa tak mau sebot nama arrhh.. lu tau lu sapa, wa tau lu sapa..

yg lain nak tau buatpa?

tapi wa raser org lain pon dpt agak aku bual sal sapE..


ok ok..wa pon dah tak tahan kekek2 ni tulis ni post..
conferm lu pon kekek tebegek nye bila baca ni..
lepas tu menyumpah kat aku..
so acam? dah..? dah maki 'sial peh ali..'?
wa dah agak daaa.. dah cukup kenal sama lu...


YEAHeY chAk OoH..!! ADA BAHAN BARU..!!


salams sayang peluk cium beserta rock!


ps. aku ingat nak sep gambar dier post kat sini, tapi aku takot kena sue..jadi lu kira nasib ar ni..until the next time, if there's a next time, if there's not, jgn lupa sekali sekala tu sedekahkan doa utk aku..dan..andai kata kami gugur semua, taburlah bunga di atas pusara, kami mohon doa, meleysia berjaya, alarm klock telah berbunyiiii..sudah pukul enam pagii..mau pi carik rezkiii..aku maseh blom mandi.. malas lak nak beros gigi..asal aku maseh nyanyi..sikat rambot belah tepi..bukannyer main hepi..hepi hepi tetap mati..mati itu sudah pasti..jengjengjeng..!


mekaseH!


juz for u man-whore!
Mengapa kau tergamak sungguh
Memperdaya harapan ini
Tunas kasih yang aku semai
Racun berbisa yang kau sirami


Beginikah balasan cinta
Manis kata di bibir saja
Lembut lidah mengukir janji
Segunung mimpi berkecai kin


iSesalan tidak terucap
Bila kau berubah sikap
Ku sedar siapa diri ku
Kau buat tempat berteduh


Semoga engkau bahagia
Di samping kekasih baru
Andainya engkau kecewa
Janganlah kau cari aku


Biar saja aku sendiri
Yang mencari damai di hati
Airmata basah di pipi
Tak mungkin dapat membasuh luka


ok ok..jgn peDih peDih..

lu kecewer bukan soRang..suMe perNah..lagi2 si FIKO..

wahahaha..ok oke..wa nak cabOt..naik bot..speedbot..motorbot..musiboT!

assalamualaykum.

ditambahkan lagi: 300905 - 1558 hrs

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home