Wednesday, November 16, 2005

Batman vs Superman

ok ok!

today werk best!! yahooo.. takde kerje langsong nak dibuat.. kerje ku niari.. duduk tgk orang.. kerje orang lain? duduk tgk aku.. gerek..
tapi yg lagi gerek.. aku tipu members..

sasha: dat time arh.. i go Geylang i eat turtle egg u noe..

ali: turtle where got lay egg.. they give birth lah

sasha: u dun bluff mi lah..i noe lah..i realli eat..

ali: realli lah.. turtle never lay egg.. onli tortoise lay egg

sasha: ohh realli ahhh? den i tink that one i eat is tortoise egg ah..

oke ini part.. aku da tegolek2 ketawakan dier.. makdi.. aku ni penipu besar siak.. tipu bart aku dah tunang, tipu jun aku masok jail.. nak tipu sape lagik eh..

at last.. aku jadi instructor laGi.. kena ajar non-scanners utk blajar scanning.. mentang2 aku da nak quit.. menggelecat dorang carik replacement utk aku.. arhh.. baru korang tau kan.. aku dtng lambat kasi warning letter kan.. amek kau skg.. camne nak carik replacement..? bukan senang.. aku ni dah bergelar scan king!

supervisor besar suruh sup kecik ajar yg non skanner.. dorang heheh peh heheh tak tau camne nak start.. at last sup kecik panggil aku.. 'eh ali.. u teach dem..' yaaa.. aku lah eh kena.. aku ni setakat tester je.. aku tau aku terer.. biaserlah aku, mane2 aku pegi jadi harapan bangsa.. bak pepatah melayu, 'harapkan pagar.. bangon tido mesti segar..' mmng aku tgh eksyen ni skg.. tgh marah.. tgh bingit nih.. nak tau asal?

PASAL AKU NAK GI BEZ! TAPI HUJAN!!!!!!! BINGET!! boooriiiinnggg....

along

alarr.. berkat.. halalkan je.. nanti aku tahulah doakan utk famili kao..

moy
actualli we noe u like us.. no nid hide ur feeling 1 oke.. we all fren2 onli.. but must b frank with each other oke.. dun kip inside too long.. if u lurbp fiko more then mi.. its oke.. i not jeles.. i can accept.. but actualli arh.. wanB sekretli peep at u everynight 1.. he pervert 1.. but what to do.. members maah.. WAHAHAHAHAAH...

wanB
skg.. dah ujan pong.. moto dah basau pong.. ape kate ape kate... besok mlm kau polish lagie..? aku pon leh cuci motor pakei alat perkakas kao.. bLey ajak si gremlin sekaki skalik.. dier pong besok 2nd off.. aku besok mmng off.. aku tiap2 ari off.. den bez! suar! ujan! tapi takpe.. rahmat boi rahmat.. senyum je.. nanti kemarau, komplein panas.. ni ah dasar manusia, tak bertrimer kasey.. tahu nak hulor je.. amoy bilang aku dier pon actualli tiap2 mlm ngintip kau.. dier ckp badan kau muskel..



HOT gitu lorr!
bgok + amoy = anak muker ali + fiko.. camne tu?
maner silapnyer??

ajis: hai begok.. nampak2nye, antara kiter, kau laah yg kena ekor begok..

ramlee: kalau betul lah si amoy tu giler kat muker dier tu, aku berniat kat keramat si luncai kau tau..

sudin: si luncai?

ajis: iye si luncai.. yg eksiden dgn moto k5 nye..

ali+fiko: ok! ok! oi ajis, sudin, ramli.. DIAM LAH! kiTEr naK tiDO larH!

wanB: korang jeles..

orang seblah: ey orang seblah! ini bilek bukan BAPAK kau yg bayar sewa lah.. kalau tanak biseng2.. PINDAH tempat lain lah..!

madi: ey orang seblah! ini bilek PON bukan BAPAK kau yg punya laH! tapi timbang rase lah siket ngan jiran seblah!

orang seblah: shadap u!

madi: u shadap!

ali: fik.. dorang bising arh.. aku takley tido.. kasi BJ..

fik: oke.. yessah!

amoy: wan, what u doing peeping at ali n fiko..? and y u piling?

wanB: hehe.. (dgn senyum bodo)

amoy: wah.. so cute.. hehe..

wanB: hehe..

bart: eh korang tgh bual pasal ape ah?

semua, all together now: diamlah..

arwah: oi korang leh diam tak? aku nak relek pon susah..

semua: CABOT!!!!!!!!!!!!!!!!!



ok ok.. dah hampir jam 10.. 10.30 ader criter bes.. criter antu.. woooo wooooo woooooo... What Lies Beneath Ali's Bed.. hahahah.. oke oke.. i pon dah tak tau nak tulis ape lagi lah u.. waht does tomm holds in store for mi..? adakah aku akan tgk orang lagi kat keje? adakah orang akan tgk aku lagi kat keje? we'll find out tomm..
ord loh!
salams.
ps. motz aku ade p-plate.. suar..
soalan bonus
antara superman ngan batman, saper lagik pandai..?
ans.
batman lagi pandai.. kerana, dua2 pakei sluardlm kat luar, tapi batman pakai topeng tutop muker..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home