Monday, June 12, 2006

Babes and Free Food

aye aye!

oke so sambungan aft ubin semlm.. changi village sebat satay.. wa dah puas, dah kenyang cabot pi penin jumper si lan bob n fik..

of boxers and men
so went city link, then raffles city.. here's the deal.. lan.. beli 6 pasang boxer.. ok aku tahu aku jakun, tapi ni perst time aku nampak orang beli sluardlm sampai 6 pasang.. tak ke magik tu.. so 2 levis, 2 bum, 2 renoma..

k skg korang dah tahu lan kai sluardlm brand ape kan.. muAhahaha..

den bez..

of babes
ard 1+ off to mustaffa for summore shopping..

wa, bob, apid - beli t-shirt sama lain kaler.. muawhahaahhahaha..
wanB - iron maiden peh tshirt jgka.. 2 plak tu..
lan - sluar dlm lagi? no.. no.. dier beli baju nak kena potong kocek tak salah.. ngan listerine.. utk buat minum.. ngan Jonni Walker..

ok so the highlight of mustafa.. sume proceeded to counter.. nak bayar.. skali yg jaga achi tua.. dah londeh dan buncit ar kirer..

satu2 lepas bayar.. tgk kat dier..

wan - 'thanks babe..'
lan - 'awwrite.. thanks babe..'
bob - 'thank you babe..'
apid - 'thanks babe..'

yess.. hasil ciptaan wanb.. utk panggil achi tu.. babe.. satu2 dah kekek.. achi tu pon da tak kena gaya.. dier cfm pikiran nyer siak.. ape siak ini budak2 panggil aku babe.. aku HOT ke?

manaa tahu kan.. budak2 skg ni fetish merepek2 skg.. takley cakap jgak.. aku tgh fetish minah pakai overall ni..

hmm.. gini2 aku raser nanti biler dah kawin.. aku nak bawak balik overall keje, kasi bini aku pakai.. lepas tu.. main 'wrestling' ngan dier..!

ok so aft mustafa.. guess whr.. bez again! wooo hooo!!

bez a-g-a-i-n
and that nite wa buat sejarah.. MAKAN FREE kat bez..!!! buKan org blanje.. manager kAta takyah bayAr.. HALAL! woohooo.. milestone beb!

mana mau cekau layanan macam gini??

onli at al azhar!

Quote of the Day
Love, was just a word.
Until you came and gave it meaning..

poweRr dey lurBp luRbp!!

slmt.. wassalam.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home