Monday, June 05, 2006

Chalet

aye aye!

saturde dah takde keje.. layankan chalet nye jun lak.. oke lah tu.. pegi tak bayar.. ngan muke tak tau malu aku kan.. fuuhhyooh..

aku pon tak tau ape occasion.. tapi ade kek sume.. fuuuh.. dier peh kek.. laZat.. hingga ke dubur!

benda pelik yg diperlaku kan of yan ngan pozi.. kat chalet, ada katil dlm bilek tanak pakai.. kluar chalet, kat tepi road.. bawah pokok ape ntah.. kat situ jgak tu dua pii pasang hammock..

hmm.. tak ke pelik? katil ada, takmau.. mau pasang hammock jgak.. hepi plak tu dua bergayut bawah pokok bergossip pasal artis2 terkini.. aku lak.. dah takde hammock.. itu dua members jgak yg boley layankan aku.. aku pon panjat tu pokok.. lek kat dahan2.. mcm commando gitu.. yea..

activiti2 wa kat sane.. biaser lah.. wa gambler tak jadi.. main pakau.. kalah all the way.. asik tgn aku je yg bagi2 card.. aisey.. nasib tak macam yan fei teros.. yg pelik nyer.. si amoy ni plak.. da macam luo qifang.. gambler maot.. dier bolot ar.. asik menang aje.. nasib baek tak main duit.. klw tak pokai siak wa..

hmm.. teringat lak wa zaman the unbeatables.. fuuhhyooh.. hot pe tu criter dulu geng..

k k.. dah boring main card.. scrabble lak.. kiwaak.. hancor siak scrabble.. english hancor siol!.. dah lama tak praktis kan.. hmm.. mampuih..

teros seblom tu wa ade ajak naik changi hospitel gak.. tapi .. aiSeh.. takde yg ON..

gitu lah kisah...

salams..

ps. mekaseh jun.. dah sampaikan keterima kaseian aku kpd uzy skalik k.. korang kan dua orgenizer kan.. halalkan ayam yg aku sental tu sume k.. sampai aku kentot pon bau ayam siak.. nabei..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home