Thursday, May 25, 2006

X Men

aft werk, futbol yest.. ingat tk mau turon, skali pasal satu line dah jumpekan pass aku.. terpaksalah wa balas budi.. so turon, dah lah tak bwk boot sume.. at last ngan safety boot jgak wa sebat.. fuuuyooohh.. cilakak, peh berat nak lari.. tapi gerek, dpt bola, tak ramai orang berani dekat.. muahaahah.. biaser boot steel toe, kang salah tackle, kemek tulang kering..

X Men 3
pas tu wa tGk xMen3!!! fuuuhhyooohh.. tak sehebat yg wa pikerkan langsong.. part 2 lagi geRek..

anyway, the movie is oke larr.. not bad.. ade juga part lurbp2.. sampai orang nangis kat blakang aku.. musibot.. kekek siak.. tgk criter XMen, tapi sampai nangis2.. biaser lah.. Jean ngan Cyclops ngan Dr X mampuih kan dlm criter.. fight2 dier not so wow lah.. tapi sayang, aku peh feveret XMEN takde.. iatu, gambit.. so wolverine next peveret larr.. yg lain sume boring ar..

but there's 2 scenes wa feveret siak!!!! part mystique jadi manusia biase, lalu dier telanjang!! fooohyoooHH.. SYIOK!!! SYIOK!!! pakkal dlm cinema orang keliling aku kan.. kalau tak, dah bergelas-gelas wa buang.. 2nd scene, part jean grey mau ajak wolverine gonjeng.. sungguh WoW.. boley DEMAM siak..!

tapi si wolverine pulak buat hal.. orang dah ajak.. go aje ar.. nk step gentleman lah pulak! bodoW! aisey bedah.. dah wasted satu chance nak tgk Jean Grey kena hentam ngan wolverine.. this time, betul peh demam.. demam..

k skg wa tgh aim nak tgk suparman kembali.. kena tunggu bulan 6.. in the meantime, kalau ade chix mane2 yg nak blanj aku tgk over the hedge, jgn malu2, jgn segan silu ajak..

dan wa raser wa pon dah jadi Xmen jgak.. as of nw, wa baru tido 8 jam over a period of 72 hrs.. Special ability jgak tu.. aku pong XMen.. ali MAOT.. yaahahahahaha..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home