Sunday, September 24, 2006

Matchday

aye aye!

matchday again! third week in a row.. biaser lah.. host alfian jugak kan.. nari WoW.. gi rumah dier.. ade murtabak! lepas tu ade mEe siam GorEng.. pas t dah mlm lagik, adik dier masakkan maggi lak.. fuuhhyooohh..

yg ade, aku, bart, daus, alfian, along n lan..
yg takde, yg nama tak disebut.. HAHAHAHAHA..

nari gerek.. acam ntah boley criter pasal hantu pulak. mcm criter kluar.. harimau jadian lah, gula2 lah.. kakak lah.. at last satu2 gi toilet.. takut sendirik.. semangat pe satu2 criter.. yg kat armi lain. yg driving kat kubor lain. hantu kat toilet lain. gula2 dlm bilek lain. barang ikot balek dari 2nd link lain..

lepas tu ade hati lak nak kenal2 ngan pompan bunian.. hmm.. kalo lah betul2 jadi.. mesti lawa nyer eh.. aisey bedah.. aku raser, aku nak bertapa kat hutan arg.. mane tahu nasib kan? kan?

ok back to bola..

liverpool vs tottenham 3-0

fuuuuhhhyoooohhh!!!! superb lah dey...!! first half lemao skit.. but the turning pt came wen J.Jenas missed a sitter!!.. wooo hooo. itu jam dah naik tekak dah.. e.davids latching on a thru ball on the left.. then pulling in back for j.jenas.. liverpool defenders betul2 dah stranded.. reina dah tgk cover davids.. open goal, jenas racing thru.. dlm hati aku dah..'wah lao.. cfm masok siak..' sekali amacam ntah.. dier leh miss.. LEGA Siak!!!

den from there.. lfc counter.. bellamy whack, kena tiang.. aku pon dah hampa, sekali gonzalez ade kat blakang bellamy daaa.. dier pungut tu rebound.. aku dah dgn penoh harapan kembali.. GOL!!!!!! woo Hooo!! joget2 sikit.. 1-0.

den second gol.. kuyt.. tak kasi chance nyer.. bola terkena sape ntah.. dier pungut.. gerrard dah offside, but not intefering wip play, defender spurs pulak ingat dah offside.. so takde org nak kejar kuyt.. WHAMM!!! 2-0..

skali itu last goal ah.. classic riise finish dah mike! bwk bwk bwk dier rembat.. bola dah mcm rocket laaahh.. kalu ko tgk betul2 ngan.. replay slow motion kan.. boleh nampak api2 sikit kat bola tu.. fuuh.. aku raser keeper pon terbeliak nampak tu bola.. superb game!!

happi daaaa.. ini mcm arg.. baru semangat nak puaser ade!

other result tadi..

chelsea-fulham 3-0
man u-reading 1-1

okey, so monday is gonna be my day.. 2 orang aku nak kena-kan cukup2...! 1 spurs fan, lagik satu man u fan.. hahahahahaah.. tak sabar aku nak tunggu monday.. itu jam lfc kena sembelih dgn everton 3-0 hari dorang.. aku kena cukup2.. ahh ni dier balasan.. heheheh.. tak sabar!!

other news
no news..

slamat.. dan salam sejahtera..

ps. slmt berpuase..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home