Tuesday, October 31, 2006

Hari Bodow

aye aye!

eeeeeeeee.. inspection FAIL! bodow aRg! buat gwek kluaq lagi 15 ketiks setakat tu mudguard ngan reflector.. nasib mamasan kat seblah je.. wat an asshole!!!

and si bodo g lunch! wa mau bikin insuran lu gi lunch! aRggg..

terpakse giii JE. queue plak panjang.. dah cui minah gerek.. ingat ade chance g counter dier.. skalik kena counter jantan jaga. boooorrinnnggg..

dah lambat g keje.. terpakse lah kan laju sket.. sekali itu anak haram peh speed camera tak perasan lak!!! pui!

dan nari keje peh keje peh keje sampai baju kena robek sume.. tak cukop aniaya, itu PSU kena jatoh kat lutot aku. bnyk2 tempat kat dunia ni, dier kena jatoh kat lutot aku..

maka sah lah.. hari ini, hari bodoh aku. must be the roti bongok aku makan pagi2..

nur
11.. hmm Insyallah lah beb. aku pon tak mau janji ape2. sedare mare aku pon aku lom abis rounding.. lepas tu nk layankan matair-matair aku sume.. abiy camne?

afah
ntah? aku pon tak tau.. angin tiop kot tu pasal dier mlayang kot?

bablove
london ke, anfield ke, andalusia ke.. duit! duit! duit!

ayu
sudahlah, lupakan saja.. kiss n makeup sua.. sampai bila mau pendam..

ah k ah. slmt..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home