Saturday, December 23, 2006

Grid Shutdown

aye aye..

thursdaee... fuuuhh.. total grid shutdown.. from wa peh block onwards... blackout abis.. even traffic lts pon gone. fuuhyooh.. wa mau lintas itu junction pon seram sejuk siak.. tgk kiri kanan depan blakang.. baru lintas.. kecooh.. den sampai rumah.. adik2 aku sume kat luar rumah, nampak aku balek aje tanyer..

'abang, abang tau camne nak ON lampu semua?'

hahaha... dol. satu grid blackout, dier carik CB. dah tu takpe, carik CB kat luar rumah. padehal CB dlm rumah. mandai mandai aje.. so balek, dah takleh on semuer elektrikal applaienses. takpe. skali bnyk2 time, itu time pulak handphone aku LOW BATT. still no hal..

tapi yg bikin aku sot, susah hati. sial. nak mandi takde air panas..

saterdey murning

gi punggol!!! play futbol!!.. punggol.. punggol whr? tapi kita kalah.. 3-2. at first dey score. 1-0. den 2nd half. we fight back.. 1-1. den 2-1. den dah penat. dey catch up. 2-2.

so last few mins.. jengjengjeng.. keeper makan kaki striker.. PEEETT!! penalty.. whoo.. and den.. keeper.. dgn muker se-innocent nyer tgk kat ref.. dgn muker tk buat salah bagaikan dier di fitnah kan.. dier kata..

'ref, ball wat...'

hahahahaha..suar abes.. ok so time nak amek penalti.. wa offer..

'oi klw kau save balik aku isap konek kau!!'

aku raser dier geli. tu pasal bola da masok baru dier dive. hahahahaah.. kekek siol. haha.. sengaja kot? nak escape dari blowjob aku??

hmm...

afah
sori. me inggerish no good. i go school den the nippong attack malaya. no time to continue study. everyday go jungle fight communist use the bang bang..

wanb
suar. harapkan pagar, pagar lu langgar. harapkan padi, setakat changi pun lu takley pegi. lu kata lu members.. ape punye members.. hahahaha.. bang! bang!

k k slmt..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home