Sunday, December 03, 2006

Mcm Mcm Ah

aye aye

wigan vs liverpool 0-4
like.. finalli. after such a looonng wait. bodow. may this be the start of much more good things to come.. Insyallah. Amin.

graduation dinner
ahh.. nothing WoW lah. got 1 V.V.I.P come and tok kok. den we take our scroll on stage. den makan. so boring. no performance. no lancing2. baru ingat nak cukai matair/tunang/bini batchboy ajak lancing2 kan.. but the guud thing was.. dpt offday to attend the function.. so okei lah kan.. kan..?

futbol
yes.. again! bes. setelah kian lama menghilang pasal bulan Ramadhan n Syawal, the pairaps of bt timah dah kembali. tapi hancai. berpeluh tak agak2. fian pon kalah. yelah.. dah lama tak eksersais kan. sekali kena, ah kau. itu peluh kalau isi botol penuh tu. lepas tu kalau panaskan jadi garam sepaket tu. buat duit.. kan? kan?

werk
yes.. teruuuss saja. dah start jadi zombie. bantai teros. pikir duit. duit tu penting. aku ada cita2 besar nak melancon jaoh. sleepless in changi arg.. mwahahaha..well.. we'll reap wat we sow soon enough.. i'll be smiling my ass away.. harharhar..

den ade criter gerek. semlm. aku kena gi buat keje kat kapal sorang2. kapal tak pasang power. so dlm gelap. aku nye keje pulak kena gi tempat satu bilik terselit ni. nak access kena naik ladder ah kira. skali dlm bilek tu, juz after aku clear the ladder, ade cermin besar. aku tk tau. so aku dah seram2 kapal gelap. dah start fikir bukan2. sekali aku naik dgn torchlight, aku tak perasan itu cermin ah. aku pusing kanan aku suluh. nampak bayang2 sendirik.

KIWAAK. tekejot berok siak. dah nak tejatuh siak dari tangga. torchlight pon danak terlepas dari tangan aku. rupanyer muka aku ni seram jugak eh. baru aku tau... hmpp.. gerek pe.. klw lah aku heart attack tu ari.. cfm kluar berita..

'teknisen mati akibat terkejut nampak bayang2 sendirik'

woo.. tak style benar. kira dah sama level ngan pakcik2 yg mati ngah mantat kat batam siak.

dah gitu takpe. dlm tu bilek ade bunk bed. dah lah tekejot. aku dah fikir bukan2. itu bunk bed gelap2 nampak mcm coffin. sial betol. keje tak tenteram siak hati. tak penah2 aku buat keje gitu laju. pastu takpe. skejap2, stop keje, pusing, check blakang ada ape2 tak. sial.

bukan ape siak.. tapi hangar aku pon ada 'stori' jugak. ade je gelap2 gitu 'si dia' muncul. ah kau. tak balek modal. conferm terkencing terberak nyer siak dlm sluar kat situ jugak. wooo.. taubat aku keje sorang2. lain kali carik partner ah bikin keje gelap2.

den aku imagine, kalau dier muncul tempat exit camne siak. itu tempat ade satu exit aje. nak kluar kena bypass 'dia'. fuuhyooh..

tu lah.. aku ni pon satu. asik takot2kan orang. kena ini mcam.. teros menggelecat skejap..

so sorri utk orang2 yg aku pernah takot2kan eh.. heeheehee...

afah
tanak soot suar.. gross suar. klw gross jgn tengok. tapi klw aku tgk kau jgn nak komen mcm2. biar aje.

baby
doesnt count suar. ape aku pedulik..?

wanb
juz proving a pt aku boleh tulis in good englais.

nurais
juz proving a pt aku boleh tulis in good englais.

.. kk .. slmt dan salaams.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home