Thursday, September 01, 2005

Reaksi

ok ok!

balasan wa kdp komen2..

afah - lu online dulu larh! baru wa kasik lu.. open house bilaa beb? jgn marah wa pinjam anak lu posing sini erk..

crazyfrog - of course happening..ini blog ikot tuan.. walaupon blog ni plain..tapi berkualiti.. mcm tuannyer jugak.. walaupon muka wa pecah (<-menurut si crazyfrog ni..ade ke kutuk aku gini..dier tuh pernah cerminkan diri tak..?) wa berkualiti!!!
"size doesn't matter, yg penting keluaran bermutu," - mahadi

syima - roman lah bodo.. aku cakap pasal roman abramovich.. si russki kaya tu, pemilik kelab bola chelsea.. bukan romans zaman gelap.. nasib aku nk mintak tolong kau pasal fotoshop ngan blog aku nih..kalau tak aku dah kutuk abis2..

liamxi - wa pong caya sama lu.. tapi..sedare ni sape..? letak nama betol lerr..

wa skg dah kurang idea nk post aper.. sila tlng sumbangkan idea yg bes2..yg merepek, yg serius semuanya akan diberi perhatian..sumbangan anda semua amat dihargai, jgn langkah sumbang suarr..tu lu carik pendekar mastur..!

ok ok, mekaseY!

salams.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home