Friday, November 18, 2005

Winchester Tavern

ok ok!

hmmm.. ape lagik nak tulis ni.. hmm... takde idea.. cuma petang.. lepas amek MC Keng, gi rumah madi.. tgk penghabisan criter One More Chance.. abis kan kueh dier lagi... dah tu balek.. abiskan beras kat rumah lak.. lepas tu pii bez abiskan mi hoon sane lak.. bley tahan lepak bez.. aku, fik, wanB, bart n yan.. biaser..bual nonsense.. bart bwk camcorder.. rekod benda2 merepek.. amek gambar2 merepek.. semuanye di kamcorder bart.. criter2 pasak KL Menjeret 1.. criter pasal Ali Setan.. 'katak si katak lompat, lompat tinggi2. ape cik adik dapat, hadiah hari jadi?' WAHAHAHAHAHA... si begok pon satu.. duty peh duty.. sampai jugak siak.. baguuss..

den si 'beckham' dtng amek order.. dah order aku tanyer dier.. nak rokok tak.. dier ckp takpe..lalu tepuk kocek.. ckp dier ader.. wa pon selit tgn kluarkan wa peh gudang.. lalu tanyer dier.. betul tak mau? pla pisang.. teros mater light up ni nampak gudang garam..dier senyum..dan berkata, wah..baik tu.. bley jugak ar.. wahahaha... amek jugak.. maner lagi nak dpt pelayan kedai kopi amek rokok dari pelanggan..? hanya di bez, dimana ragam2 opra idop seharian manusia ditayangkan! bez is best!

anyway.. aku ade request.. sesaper yg ader VCD Ali Setan, boleh pinjamkan aku ke tak? then kpd yg ade, kalau nak pinjamkan.. kena ikhlas.. pasal benda tu kalau sampai kat aku, belum tahu boleh sampai balek kat korang ok..



ini dier abg beckham kiter!!
asal wa letak gambar dier eh?
kecenderungan aku skg telah menjadi satu tanda tanye!
adakah aku ni gay??

nur
oi.. mestilah kau sack aku siang-siang.. aku kan keje shift pagi.. mlm aku dah balek.. camne nak sack aku.. mlm cuma leh sex kan aku je.. i want to do a romance inside of u.. eh sai buey?

ok ok.. slmt..

salams.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home