Sunday, January 01, 2006

2006 AD

ok ok!

wOw.. the tahon baru sua sampEh. aku aDe resolution yg amat pOweR to tHe kEdeGa' utk tahon ini.. that is, world peace. hahahahaahahahaha..

anyway.. juz to recap tahon 2005.. bnyk turun naik jgak utk aku.. antara yg jadi memori.. wa ORD, member satu pergi, kena saman ERP, kena charge tapi tk masok DB.. pegi ROC.. okeylah, kebanyakkan gerek2 larr memori utk tahon 2005.. ntah ape '06 ade in store utk aku.. stay tooned..

semlm trn bez, wa n fik da spot ni satu chix.. peh manis.. tapi tgk umor mcm masey muda lAgik.. tak tau lah eh.. klw dpt spot lagik pon okey gak.. yg peliknye.. semlm wa balek tido, mimpi pasal dier laahh.. tk pernah2 siYek nampak pompan teros mlm tu jgak mimpi.. tapi mimpi bangsa mimpi kering nye eh.. jgn salah paham arg.. mimpi2 basah sume wa reserved utk fiko je..

fik, wa mimpi dier umor 13, tapi lekturer universiti.. tak mrepek tu?.. tapi muker clear siYek, mmng nampak saH dier.. nama eurasian dlm mimpi aku..

dah tu takpe.. ade lagi mimpi.. pasal nad kengkang lak ni kali.. wa jumpe dier pat polis stesen, muker darah2 sume, skali dier nampak wa, dier pon bebual sama wa arg.. ini part aku tkley angkat.. biler dier bukak mulot mau bebual kan.. kiwaaaakkk... mulot penoh dGn LALAT lah siOL.. tk senonoh siak mimpi.. itu budak dah lah lawa, manis.. kena mimpi mulot bnyk lalat.. tak sial tu? .. aniwae mimpi peh mimpi ending dier ape kau tau.. dier jual satay kat queensway..

aiSey.. ini mcm punyer mimpi, klw ahli nujum ckp ade makner, mmng nak kena tempeleng sebijik ngan aku.. waht meaning cud it possibly be.. hahahaha.. dah ternyata, aku ni orgnyer merepek.. sampai terbawak2 ke mimpi siYek..

cukop pasal mimpi.. ke topik nari lak.. tk bnyk benda, bangon tido biaser lah.. saterde kan.. lambat skEt.. lambat bNyK arg aktuali.. pas tu tompang bRader wa pi Bt Merah.. dier mahu bliK skrambLer.. sampai Bt Timah.. fuuuuyoooohhh.. ini minAh tudung bwk rxZ arg.. peh lawa.. pakkal aku baru sampai.. tompang adik aku lagi.. klw tak dah kejar daaa..

juz ard senja, sampai rumah.. mandi siap2, gedebak gedebuk.. gii rewang lak.. tlng2 sampai 10.45, wa kasi alasan sakit perot.. teros balek kejap.. hahaha.. tGk gaMe liverpool vs WBA.. tapi sampai halftime je.. patah balek gi rewang, takot nanti nyayi suspek kuat aku 'keng'.. klw nyayi issue warning letter abis siYek.. maTi.. mesti kena mArK nyer..

so begitu lah wa sambot tahon baru tahun ni.. skg poNg sua ngantok, mata sua kuyu.. bsok kena report in kul 9.. aiSey.. penAt benor wa... k aRg..

kpd semua, slmt menyambot tahon baru.. ubah lah perangai tu sikit.. yg mane nakal, jadi lah baik, yg mane baik, aku nk kenal2.. bley? tk kira jantina, klw lu baik, wa nak kenal2.. yg laki2, bley jadi kwn.. yg perempuan, bley jadi 'kawan'.. AHHAHAHAAHAHAHA.. woooohooooooo.. adicha pudicha! yIPppEEee..!!

salams.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home