Wednesday, December 21, 2005

XMas Presents for Us!

ok ok!

and so today, its official.. im a man-magnet.. pasal aku kena jiLat lagik.. suar abis.. muahahahahaha... nuthing much happening todAe..

supposed to haf OJT.. sekali rupernyer CBT daaa.. hahahahah.. satu ari lepak.. gaji buta siak nari.. so dah takde kerje dlm kelas ape lagi kan.. skg mangkoks kelas aku da tak pakai hp utk tgk criter 'kartun'.. satu bwk laptop dier.. muahahahahah.. ade 229 files kt dlm.. fuuhhyooohhh.. heaven heaven! aku tgk menyankong sampai semot2 pe kaki.. nasib baik kaki laGik satu tk semot2.. muahaahah..

den nari dpt xmas present dari company ku.. hahahahah.. satu safety vest dGn satu ear muff.. musibot.. hahahahah.. padehal bukan xmas present.. mmng standerd issue.. aku je mandai2 tambah2.. anywaY tomm the real shit starts.. fuuhyoohh.. tak sabar.. bring it on!! now.. tinggal nak collect rainsuit aku.. ngan helmet contractor aku..



ear muffs baru ku! dan helmet pinjam! azLee peh! woohoo!
.. jgn tanye asal muker aku gitu.. aku pong tak tau!..
..smemek lorr..

tadi aku ade dgr criter2 seram pasal OJT nanti.. budak2 senior bilang.. technician2 lao chiao suka sabo budak2 baru cam aku time OJT.. mampuih.. satu budak kena ikat ngan cable tie.. dorang tinggalkan cutter kat kaki dier.. itu budak amek masa 2 jam utk lepaskan diri siak.. yg lagi satu.. tGh servis kapalterbang.. kena simbah ngan minyak.. abis.. aisEy.. seram siak gWek.. biar kena pukul arG.. jgn kena boGelkan sUar.. yg members wa lak.. biar kena bogelkan, jgn kena geletek sua.. in his werds..
'kalau kena geletek, itu lah hukuman paling berat bagi aku..'

aiseY.. standby je Ar ni.. 3rd Jan aku peh first Hangar OJT.. tak tau kena BASE ke ASU ke Workshop ke eh.. ntah ape lah nasib aku eh.. dah gitu.. aku dgr dorang paling suker kenakan budak2 avionics.. and aku avionics peh batch.. yaaahoooo.. adicha pudicha.. yipppeee!! maTi!! miSti mati punyaaa...

yessaahh.. besok kembali ke AMTC kat chai chee.. personalli.. wa prefer chai chee.. pasal aku tingkat 3.. tingkat 4 and above.. sume DBS nye ofis.. fuuhyyoohh.. hari2 cuci mater tgk minah bank.. syiok2!! tempAt rilek lak tu.. cuma sayng.. makanan mahal.. so besok kena bEkAL.. besok lesson baru.. course baru.. tak tau saper lekturer.. pls oh pls.. jgn lah lekturer siAL..

anyway.. lepas kerje.. satu members aku g bt merah utk bayar installment motz dier.. aku pon ikot diEr utk agenda tersendirik.. singgah albert's kejap.. daNgz.. itu superfour FS VTec S.E. sua kena juaL arg.. aisehhhh.. jgn ckp itu superfour je.. tiga2 da kena juaL arG, yg spec 1 FR pon da gone.. yg kini hanya tinggal sekuntum Projek Big 1.. mmng takde powercut.. tapi.. alahai.. lemah..so too BaD.. aku pon takley buat ape2.. memandangkan dah kena saman cukop2 kan bulan ni.. duk diam2 berangan suAr..

kesian larH.. tomm is thursday.. 2nd last day of the weekk.. yahhooo.. time flies when u enjoy wat u do siYek... dan walaopon nk blajar2 ni ade siket berat.. wa enjoi giLer.. mmng beTol kater mak bapak aku dulu.. time blajar memang time paling geRek.. lagik2 ngan kelas aku yg penoh dGn karakter karTun.. aiSey.. harap2 suMe dpt gRaduaTe same2..

okEy2.. kena siAp2 kan bArang.. wa mau cAbot.. TIDO!!!

salams!


to izyan - geng, gambar tunang itu ari maner..? passing ar.. email kat ku ke.. ngan gambar2 lain skaLik..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home