Wednesday, February 22, 2006

One Blood

aye aye!

wa skg, ngah counting down the clock utk tunggu perlawanan bolasepak antara Liverpool Kutrak FC vs Benfica.. sementara itu ape lagi kan.. klw da masok net, blog lah..

nari aku buat lagik.. muahahaha.. Engineer suroh tunggu dlm cabin, wa masok cockpit berangan jadik pilot.. waAhahahahah.. tapi sajak beb aku jadi pilot.. tak caYa tanyer wanB.. dier pernah nampak aku bWk kapAlteRbaNg.. fuuuhhyoooohh..

anyway.. nari aku jadik bahan.. pasal anis pecah tembelang kat testikelmonial pasal folk dance.. abiy satu budak keje nampak, dier terkezot, lalu disebarkan beriter kat satu line aku.. abis.. hancor.. da hilang segala imej keganasan rock aku..

anyway, aku tGk blog afah.. ckp pasal duit govt kasi free.. tadi kat keje pon ade perdebatan hangat tentang isu ni..

"Yar laahh.. now they give money.. all steam then vote for them during election.. after dat.. they play ur backside back.. no niid do much.. increase bus fare onli..now they give $1, later they earn back $10.. govt fucking smart.." - excerpts dari perbincangan kat keje ngan wak wak ol' timer..

betul jgak dorang cakap nih.. hmm.. tapi tak pasal laRh eh.. janji govt skg buat keje gerek.. at least negeri ter-urus.. tu yg penting.. betui tak hang?

hmmm.. dpt duit nak buat ape eh..? aahhh... YUK GI DUBAI!!!! oohh yeaAhh.. bulan 6, wa dah boleh kollect 1st tix free wa.. acam geng? overseas kaPPa..? london? switzerlang? los angeles? munich? mane?? mane?? ckp jeeee.. i'll see u there..! how bout anfield? wooo hoooo!

salams!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home