Sunday, February 19, 2006

Hooligans on the Road

aye aye!

fuuhhyooohh.. niari ade criter bes arg wa mau sebarkan..

mula2 pii rumah afah, besdey ikhsan gembeng.. tapi skg dier dah tak takot dgn aku.. nampak nye skg aku nak dukung dier hepi.. cuma fah.. ade sikit terlalu aktif arg tu budak.. susah siak nak handle.. pakkal dier anak kau.. klw anak aku.. hehhhh.. dah lama kena jitak daaa..

n thx kerana menjemput kiter kiter kiter.. walaupong kiter tak menyumbangkan apa2 eh.. biaselah kan.. gaji aku lum masok.. lagi braper ari.. tapi takpe eh, jgn marah.. lain tahun ikhsan da besar skit aku ajak dier gi karaoke.. acam.. set? ah mai?

so ard 4.30, kiter pon blah.. oke ni part criter gerek dah nak start.. jeng jeng jeng..

so aku, wanB, fiko n madi pon da kat traffik light.. dah green light, nak belok kanan, skali wan jln teros, kiter pon ikot je.. dier jln dlm seletar reservoir ke pe arg.. fuuuhh itu road puaka abes arg.. dah lah satu lane, selekoh maot banyak siak.. dah gitu takpe, ade bnyk monyet cross road sembarang lak tu.. siol abis.. maklum, dgt ngan nature reserve, sial peh monyet2 tu.. aku danak terlanggar ke pe sekor.. aisey.. nasib siak.. tak hensem siak kalau accident.. imagine eh aku accident orang tanye..


'camne kau accident?'
'aku langgar monyet ar..'

fuuhhyoohh.. tak hensem benor.. jadi bahan siYek sampai mati..

so kiter jln saner sambil main corner sket2.. aku ngan wanB kat depan.. fiko n madi were sum distance behind.. anyway, sampai ini selekoh, wanB depan gwek.. mula2 nampak curve dier cam gradual, tapi biler dah nak committ.. kiiwweekkk!!! dier peh corner dlm giler siYYek.. aku dah kanciong.. aku teros braKe.. motor teros ternaik.. buah aku pon naik tekak.. tapi sempat control..

wanB lak kat depan sket.. aku raser dier pon dah kaciong..motor teros naik.. tapi dier dah terlajak sangat..KEDEBAAANNGGG!!! member cium road lah siol.. heee heee heee.. aku masey ingat lagi dlm kepala otak aku camne dier diving header kat road.. klakar pon ade, seram pon ade.. kesian.. hmm.. tu takde.. lelaki, kalau takde 'battle scar'.. bukan jantan.. yg lain sume dah ade.. dah tiba masa nya utk kau peh initiation lak..

welcome to club jatoh corner..

hahahaha.. at last calling si ahmeng suroh angkat motor dier.. rim da bengot.. fork da menyendeng seblah..dah takleh bawak ar tu.. teros antar dier pii medical ctr.. tak rabak ar budak tuh.. takyah kesiankan.. tgn je luka sikit.. muka tak calar.. badan masey mantap.. cuma air muka dier je jatuh sikit.. kui kui kui..

yg aku takley angkat.. time kat medical ctr.. dier kolling mak dier.. ckp dier jatuh motor sume Arg.. skali ade satu part ni.. dier kata..

'tangan je luka.. muka takde ape2.. wan masey hensem..'

pukitiang.. sejak biler ntah dier hensem pong aku tak tau aRg.. perasan!!!! GELI!!!! tahu tinggalkan je dier kat situ.. musiboT.. sakit2 pon sempat buat klakar.. k takpe.. lu gerek lu gerek lu gerek lu gerek..

so kat medical ctr, aku ikot dier masok kat 'ward pembedahan' doktor jahit tgn dier aku tgk.. doktor inject luke dier, aku tgk.. woooo.. seram sejuk aku.. tgn pon lembek skejap..jgn main main ni..itu je.. dah abis jahit tgn dier sume..dah koleck obat ngan mc, kiter pon lepas tu lek luar 7-11 makan ais krim.. teros gi rumah dier.. tgk criter ROCK lagi.. famili arwah pon lepas tu dtng kejap jenguk dier.. manja benor anak tu.. baru jatuh skit, members hantar g doktor la, hantar balik, blanje aiskrim, lepas tu famili lain dtng jenguk dier lak tu.. fuuhhyoohh.. ingat ni sume free kapa boi?

mlm lu tonggek ar abiy tak tau..

k k tu je.. kat sini aku pon nak cakap.. lain kali klw jatuh tak kenal aRg.. akhir kata, majulah ROCK utk negara!!!

salams.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home