Sunday, February 19, 2006

Kisah Man u SCUM

aye aye!

futbol
liverpool vs man u - 1-0

oke.. fuuuhh.. lega hati semlm menang, kirer ni balas balik arg yg kalah the last time. anyway, reason aku lega ade lagi.. pasal aku dah start kutuk2 senior tech pat keje aku.. dier man u scum peh fan..

criternyee begini.. itu ari aku ngah bikin keje kat enjin ngan dier, lalu dier pong kluarkan beg tools dier.. ade logo MAN U SCUM.. aku pon coincidentally tGh pakai T Shirt liverpool inside my werk uniform.. aPee lAgii.. aku pantang pe nampak peminat team lain.. aku pon unbutton dua butang ala supErman.. aku tunjuk dier liverpool peh LoGo arg.. fuuuhh.. dier tak puas ati.. itu satu ari dier peras ugut aku.. mampuih siak.. so takpe.. the next day..

pagi2 aku nampak dier tunggu baS along chanGi.. paKai baJu MAN U SCUM .. cey cey.. aku kai liverpool semlm, nari dier kai Man u.. tanak kalah ni..k takpe.. paSaL.. aku PakAi baju LIVERPOOL laagii!!! hahahah.. ni kali jersi CANDY ciplak wa lak.. wa dah agak da dier nak balas.. so wa standby.. hahhahaa.. aku nampak diEr je.. depan ramai orang.. kat sini kau kena ingat.. aku ni setakat trainee, tapi buah aku besi.. so depan org lain.. aku panggil diEr.. aku bukan lagi uniform aku ala superman.. HAH amek kau.. CANDY sebesAr tidak.. ngan logo liverpool old skuul peEh.. fuuuhh.. PENG SIAK DIER.. WAHAHAHHA.. bingit aje dier pagi2.. abiy ape peh nasib itu ari aku kena attach ngan dier.. berbalas kata arG satu ari tu..

ini mcm kan, da menang.. ade chance monday aku kena tekan ngan dier lagi ar ni.. wooo hooo!! aiSey.. takpe.. wa tabah hadapi cabaran..

oke setakat tu ceriTer pasal bola..

so lepas bola semlm.. trn bez.. wip fiko, wanB, lan n along.. along semlm bwk RD!! woOoo hHooo.. baEk peh moTo.. lepak sampai 2.30 pAgi.. biase.. sume bujang tratantang.. yg tak membujang pon step tratantang.. so oke lah tu.. teros ade ni minah salleh ArG.. paKai g-string mERAh duk blakAng aku.. cam nak TARIK siak kasi wEdgiE.. fuuuhh..

tapi biaser, wa janji 10.30.. wa kluar lambat.. sampai 10.45, ingatkan yg lain da sampai.. skali KNN.. wa first sampai lah.. suar abis.. ni lah dier melayu.. susah sangat nak tepati janji..

"ini yg boley merosakkan negara ni, tak tepati janji.. ngan rasuah.. ni dua ni.. kan? hmm.. kan?" -dialog dari ceriter 'ROCK'

hmm klw ade maser, nanti aku petik clip ni aku post.. KLW ada masa.. tak janji.. maklum lah.. aku ni careerman can skg.. bukan ape.. bini ramai.. nak kena kasi makan..

hmm.. nari peh plan.. afah ajak pii umah dier.. pasal dier rindu aku.. dier kata dier dah lama tak jumper aku.. ade sumthing 'spesel' for miii.. MwahHAahah.. perAsan.. pegedaY mat..! afah ade benda 'spesel' utk aku? memang boley tu.. boley BLAH!!.. sebenarnye nari besday anak dier, si ikhsan gembeng.. nari nampak aku mesti nangis lagi.. pasal aku ni ibaratkan 'bunny terencat' mengikut pandangan afah ngan wanB.. tapi takpe.. slmt hari jadi ke 1! u crybaby! scRew u!

lepas tu, bt timah.. biaser jgak.. MeIn bola.. k k.. wa pong mau blah.. ini pelik ni.. kata nak gi kul 1.. tapi tak kol2 aku ni yg laYen.. aisEy.. sempat tak aku tido japz eh.. hmm.. k..

salams.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home