Tuesday, March 28, 2006

Dreams

aye aye!

hah kawan2.. topik hari ini. pasal mimpi!.. mengapa mimpi? pasal kelas aku da start memimpi nonsens nonsens pasal each other.. satu2 dah brokeback mountain.. beginilah kisahnyerr..

mimpi no 1

watak- aku dan elias ang
aku sampai kelas siang. so aku tido dlm kelas. dlm lenaku, aku termimpi, yg aku tgh tido. si elias datang kacau aku. so aku bingit, aku amek white board wiper aku campak kat dier. at last main kejar2. aku dgn dier. dua orang. yea. main kejar2 campak2 benda dlm kelas. mmng ni mimpi. tapi, dlm dunia yg nyata, PON cam gini jgaK!!!

mimpi no 2

watak - aku dan hafiizh
kisahnyer, hafiizh hantar mak dier ke mana ntah naik motor. so dier ikot mak dier. lepas tu dier pegi balek kat motor. dier nampak aku dgn lagi 2 members aku, tgh projek motor dier. menurut dier, dlm beberape minit yg dier pegi dari motor, aku dah bogelkan motor dier sampai tinggal rangka je. waaaah.. skill jgak aku eh.. mekanik susah payah nak tukar enjin oil, aku bogelkan motor dier dlm beberaper minit.. fuuuhhyooohh.. im the best lah! dier lagi boley ingat dialog ni..

dier kata, bila dier nampak aku projek motor dier, dier macam terpukau.. blur2 gitu.. ilmu sosok ghaib kot?

hafiizh - ali! kaaauuu... rabak siaakk.. projek moto members siak..
aku - ohhh motor kau eh? aku tak tau lah.. sori lah.. aku pasang balek..

dah dlm masa beberape minit tu, aku pasang balik motor dier. WOW. macam main lego. aku ni kirer lagi terer dari mekanik ke? ade ilmu lagi. fuuuhh. kalaulah kenyataan, fuuhh.. aku dah tak buang masa pukau orang kebas moto. pukau ANAK DARA orang ade lah.. bley gonjol sket kan.. heeeheeeeheeee.. suar arg aku..

yg ini, teros takde kena mengena dgn realiti. aku tak tau projek super4. ngan aku takde ilmu sosok ghaib.

mimpi no 3

watak - zul hanyot n hisyam k2
ni ceriter pendek. hisyam mimpi, dier ngan zul... hmm.. ni jgn kekek ar.. ni budak SIA mimpi ok. ini budak sia mimpi, dorang kat zoo. jadi zookeeper. sial abis..

dlm alam nyata. dat day, si zul tanye kiter whether kita nak volunteer kat zoo ke tak. tak tau volunteer utk ape.. tapi volunteer kat zoo. coincidence? freaky? tapi pada pendapat aku, kalau budak SIA kena volunteer kat zoo. cuma ade tiga benda je kita leh buat.

1. sambong ekor beruang.
2. beros gigi harimau.
3. tunggu ayam jantan bertelor.

sape kena mane, tu Wallahuallam.

mimpi no 4

watak - arysim dan the whole futbol clan of class tt29.11A
si ry mimpi, sume tokok duit nak beli bola. den salah satu dari kita pegi beli, tapi dier lupa siaper. yg si pegi beli bola ni pulak. beli bola kecik. bola plastik lak tu. bangsa yg dulu kecik2 kiter main bwah blok tu. ahhh.. bola tu lah. pasal tu, satu kelas gaduh giler babi...

dlm alam nyata, kamon lah. semua dah tua bangka. korang nak harapkan ade persamaan ke pe mimpi ngan nyata. pls lah. wa buat klakar pon agak2 siol. ni klw ade persamaan dah kirer bohong.. org bohong mulot bau.. nk mulot bau tkyah susah2 tipu orang, sarapan taik je dah oke pe..

mimpi no 5

watak - solomon charles
charles warga m'sia. dier orang india. biase lah. orang india, mesti simpan misai bangsa yg tebal, pekat peh kan. dier pon cam gitu. kirer misai dier pride of the nation ar.. dier mimpi, dier tgh tido. bila dier bangon, bilik dier kena geledak(ransack) giler babi. benda sume bertrabor. huru hara ah kira. dah macam zone perang. skali dlm mimpi tu, dier tersadar. dier pon tekejot ar tgk bilik dier in a mess kan. so dier start checking whether ade barang hilang ke tak. dlm mimpi tu dier kata dier check giler babi utk carik ape yg kena curik. sume barang dier ada. takde ape2 kena curik. so dier pelik. dlm hati dier, dier kata, 'orang ni masok nak curik ape? takde ape2 pon hilang..' so dier pon gi bilik air. biler dier tgk cermin. dier terkejot. MISAI dier hilang. hahahaha.. rupanyer, intruder masok bukan nak curik ape, nak cukor misai dier daaa..

mimpi tak senonoh.

dlm alam nyata, hahahaha.. last week monday aku sampai kelas. aku nampak dier. mcm lain sikit muker dier pagi tu aku tgk. ade yg tak kena, tapi aku takleh spot arg mula2.. so aku perhatikan lagi dgn tekot.. BAABBBBBb.. puki peh mama. dier cukor misai dier lah siol. takley angkat.. mane tak. pagi monday. satu cukor botak, satu cukor misai. aku nak aje bukak sluar tunjuk aku cukor jembot... baru dia tahu. tapi skg misai dah tumbuh balek. dah hensem.

ok ini aje lah kisah mimpi budak2 kelas aku..

ohh lupa. tadi aku chat ngan member aku.. camne lak, perbualan pasal matair2, pasal romen2. biase lah aku kan.. mesti kaypoh pasal benda2 gini. dier bilang aku, yg dier tak pernah cium mulot. saaaappp cium mulot. ol timer peh bebual siak. tapi takpasal, visitor kat blog ni pon kebanyakan dah up skit umor kan. bukan budak2 lagi kan. ok so aku tanyer dier, korang matair secara halal ke pe.. dier kata tak.. 'sl je tak penah. buat keje sume dah.' kitaik. first time aku dgr kes macam gini.. hmm.. budak2 skg ni. macam2.. tsk tsk tsk..

balasans

karim aka tomato
alooo bro. i came. i saw. i smiled. ahhhh.. the ego of man.. thx dude. that was a nice quote to pick! hhahahah.. we hate them dont we?

nur
red? too garang.. lu kirer dah tak support REDS kaPPA!?!?

afah
yeah.. i did a good job of cheering u up.. u do a great job of 'stirring me up' all the time.. hmm.. yumm yummm.. hahahahah.. btw, semlm aku TAK imagine kau mandi. sumpah. c",) hee hee hee..

/end balasans

k dah time for bed!

salaams.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home