Sunday, March 19, 2006

Futbol and Public Transport

aye aye!

futbol

nari ade 3 criter futbol. hari ku penuh dgn futbol. mabuk futbol.. futbol futbol futbol.. dah terbawak2.. sampai members kena buih, futbol peh pasal. tapi tu lain criter..

futbol no.1
3pm - friendly.
29.11Avionics vs senior batch. punggol pitch.

cone utk training - $20
boot bola - $36
booking padang - $80
booking referee - $50
duit minyak pegi punggol - $4
air satu botol - $1.20
muker satu2 bila kalah 7-1 - priceless

hahahahaha.. yea.. telah tewas 7-1. tapi takpasal. can always try harder. lagipon first time main same2. belum gel katakan.. tapi aku main hancor. pancit. takleh lari. takleh pass. ptui.. kaki lembek je.. tapi semlm aku takde buat ape2 aktiviti yg bley lembekkan lutot.. hmm.. pelik pelik..

futbol no.2
5.30pm. bt timah. biasak.
kul 3 aku dah main cam sial kan. so kena balas balek. ni main oke sket. ade criter.. budak ciner mane ntah dah main kat padang. so kiter sound main same2 ah.. waaaahh.. serondeng mak dorang. sombong ni. eksen. kita pelawe dorang rejek.. buto.. ape lagi..'dowan to play together ah? nvm lah.. the cones give us back..' haahahahaha.. PADAN muKer.. tak seDar diri.. dorang tak tau ke pe cone yg dorang pakai tu kiter nye.. woooohoooo.. at last golpost pakai beg ngan slipar.. hahaha.. padan muker.. orang pelawe, sombong. blah lah..

futbol no.3
9.25pm. st james park. newcastle vs liverpool
menang 3-1! yipppeeee!!

ni pon criter suar. aku tgk sampai kul 10pm. skali dah janji rock nak masok jb. aku pon blah at 10pm. sampai bwh bridge, dier msg aku dier kluar kul 10.30. pukitiang. aku pon reply aku dah kat bridge. dier respong ok aku kluar NOW. aku pon tunggu. dah 10.30. dier tak sampai2. aku dah boring. aku nak tgk game. aku pon msg dier, aku dah balek.

hahahaahha.. kena basterd. aku raser dier bingit ngan aku. tapi bukan salah aku pe.. janji mula2 kul 10 pe. aku da sampai baru kau bilang kau outz kul 10.30 tak fair pe.. kan? too bad..

so lesson disini, aku tak suka orang buat aku tunggu. so lain kali klw janji kul 10, kau sampai 10.15 aku dah takde. jgn marah. janji kul 10 maknanye kul 10. ini applies to all kinds of gatherings EXCEPT klw gi bez. tu boleh lambat. no hal. janji sampai.

bukan aku ngada2 ke ape.. tapi sebagai jijo alfonso pereira abdullah cakap. tak tepati janji, ngan rasuah. ini dua, boleh merosakkan negara. kan?

oh one more thing. aku lambat, ok. kau lambat, tak ok. jgn tanyer asal. iyekan aje..

/end futbol

yes.. tomm is monday. it sucks. and tomm esp sucks. because i gotta take public transport to werk!! YIKEs!!

yea.. motor ade hal ar. besar nye masalah. tank takde minyak. dan aku nak dedicate lagu ni utk aku, dan motor aku.. ikot rentak katak oh katak, kenapa kau panggil ujan..

ali oh ali, kenapa kau tak naik motor.
mcamane aku nak naik.
tangki tak ada minyak. tangki tak ada minyak.

tangki oh tangki, kenapa kau takde minyak.
macamane aku nak ade.
ali tak isi aku. ali tak isi aku.

ali oh ali, kenape kau tak isi minyak.
macamane aku nak isi.
duit aku dabis. duit aku dabis.

duit oh duit, kenapa engkau dabis.
macamane aku tak abis.
ali kuat belanje. ali kuat belanje.

ali oh ali, kenapa kau kuat belanje.
bukan aku nk kuat belanje.
tapi barang mahal. tapi barang mahal.

barang oh barang, kenape engkau mahal.
macamane aku tak mahal.
goverment macam sial. government macam sial.

susah ar ni mcm. harga minyak naik. nak jln kat road pon kena bayar. suar arr.. itu naik ini naik sume naik. aku pon naik stress, batang pulak susah naik. suar abis.. umur makin naik. gaji pulak tak naik-naik.. acam mau idup gini..

haiyaaahh chetti.. hidup susah, mati pon susah.. mandi tak kenyang, tidur tak basah, makan tak lena. wa sudah kehilangan cinta laaaa... jika kau bercinta laggii.. jagalah kau hatinyaa.. aku tak dpt menghalang.. engkau punya kemahuan sendiri.. biar ku hidup hanya mengenang, peristiwa yg tak dpt ku lupaaa.. oohhhhh..
kini aku hanya dpt berdoa, agar berbahagia kau disampingnyaaa.. selamat tinggal, aku mengundurkan diri..ooooohhh yeaaaaaahh...

ok.. tu je luahan hati aku pada mlm ni.. dah ckop merepek da..

salams.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home