Monday, March 13, 2006

Kota Tinggi

aye aye!

trip kota tinggi nari... suksess! suksess!

warning - ini post panjang gila.

watak2 yg telah turut menjayakan outing ini -

geng van
wa - yg paling merepek..
wanB - yg tangan berbalot masey sibok nak ikot gi mandi jgak..
bart - paling sial, paling lambat.. paling gemok.
fiko - target utama aku kacau pasal syima.. yg sering criterkan love stori dier kat tag board.
along aka madi - sindiket ring leader.. (assistant supir)
lan - sedare kpd along..
cik mael - pakcik arwah zul..
azli - akak arwah peh laki-soon-to-be.. (supir utama)

geng krete baru beli
Haji Omar - ol' man kpd arwah zul (supir utama)
Cik Norain - ibu kandungnya arwah zul
syima - adik arwah zul
kak zai - akak arwah zul
amoy - steady nyer arwah zul

mmng berjaya outing nari.. tapi bukan sumenye smooth sailing.. pagi2 si gemok tu da bikin hal. orang janji 7.30, dier baru nak bangon. nasib baik adik dier lawa. kalau tak, dah kena tinggal dah.. nonie peh pasal eh bart..

oke so lu org tahu pasal passport wa kan.. dah takde page nak chope kan.. hahahahahah.. wa lepas lah.. jgn tanye camne aku buat.. ade lah aku baca2 sikit lepas tu sembur kat muka kakak kastam tu.. lan lan dier kena chope. dah kena baca, dah kena sembur, lepas tu aku senyum lagi kat dier.. pompuan mane leh tahan, bilang aku??

so dah lepas, aku sembunyik dlm van, yg lain2 sepakat, bohongkan geng kreta yg aku tak lepas kastam jb.. kui kui kui.. percaya siak semer aku dah balik.. kesiankan aku jgak..iskisk, terharu aku dgr.. pas tu aku kluarkan muka kat tingkap van ejek dorang.. waaahh.. mcm2 perasaan tertulis di muke dorang yg geng kreter. dari terkejut -> confused -> marah -> ketawa .. all in a matter of seconds.. ye.. mmng aku suka mainkan perasaan orang. tak puas bole pasang lawyer..

lepas tu gerbak gerbuk pi breakfast sume.. takde benda gerek nak share. den sampai kt kota tinggi.. fuuuuuuhh.. air dier peh seeejuuukkk.. aku ni dahlah lemah, takleh tahan sejuk.. menggigil gigil aku siak. tapi bes wye.. air jernih.. aku swimming wip the fishes ar katekan eh.. biase gak.. perst time gi kota tinggi main air. yg bikin sial, bnyk couple berendek ar.. nak swim pon susah.. bersepah siak. lepas tu si lan lak kluarkan goggles ade degree.. fuuuh, ape lagi. aku peh ghairah dpt tu goggles, teros main diving step snorkelling.

snorkelling peh snorkelling, aku main hentam je entah kelengkang siapa aku tembus. ingatkan members, sekali aku naik utk bernafas, entah mamak malaysia mane ntah. aku terkejut. dier pon tekejot. members dier pon same2 ikot tekejot. klw kau, kau tak tekejot ke? tgh main air rilek2, tiba2 budak mane ntah masok tgh2 kelengkang kau pas tu naik depan kau.. aku cfm tekejot siak. nasib tu mamak cool. aku senyum dier senyum. cakap sori. terus members.. lepas tu kita masok hutan main bontot.. step brokeback mountain. oke tu part main bontot aku bedek je..

so tu je swimming sane sini.. lepas tu aku dah tak tahan kesejukan, aku naik rilek. ade yg sambong rilek bwh air terjun. ade yg main slide2 kat batu2 mane ntah. yg geng rilek sume cui je minah. cui peh cui, at last ade show. ini ade orang bodo kasi 1 monyet makan keropok ar.. sekali dier dah panggil members dier kan, geng monyet ar wye turun. satu company..

teros ini part gerek. ini monyet betina turun nak cekop makanan cos ade orang kasi. sekali dier tonggek ar amek tu makanan. tiba2 entah dari mane ntah ini monyet jantan main masok dari blakang teros sontot itu monyet betina arr.. HAHAHAHAHAAH.. semua dah kekek siak tgk.. lalu Wak Omar pon come dgn satu term, iaitu.. 'pukul curik'. bley tahan this ol' man. itu monyet betina aku raser tak sempat makan siak. ini baru namanye tekejot berok. kan..? tapi show lincah nye.. over in a matter of seconds. itu monyet jantan tak guna ar.. tak tahan lama, cepat kluar.. weak arr..

that was all lah kat kota tinggi.. nuthing much other than that. then we went masjid utk Zuhr, followed by mane peh shopping center ntah. DVD hunting. wa tak berniat nak beli DVD ar.. sekali jln2 ternampak ini kedai VCD melayu lama2 ar. biasak ar, wa masok carik ape lagi kan. kalau bukan ali setan.

wa harapan tak tinggi. sekali niari rezki ada senyum sama wa lah. fuuuuuhhyooooohhh.. hepi gilaa.. at last, lepas bertahun tahun aku carik, dpt jugak aku vcd ali setan. ada bonus lagik, dpt gila-gila remaja. ade lagi aku nak saop, isabella lah.. xxray lah.. skali sen tak cukup daa..

nak pinjam? forget it.. u can fuck off. itu VCD takkan tinggalkan bilik aku. nampaknye besok tido kat kelas lagik arrgg.. hahahah.. time da 3 pagi. aku sibok blogging. vcd lum tgk.. u noe i noe ah..

semua dah dpt ape yg perlu gi larkin utk lepaskan marghrib. sana pon nuthing much. tapi menurut wanb. ada ini abg rockers ar. pakai jeans ketat. boot steel toe tinggi. kira rugged abis ar.. sekali ade awet cun pake baju biru walk past dier arg.. dier pon ngorat itu awet ar.. wanb pon terdengar ape yg mat rock tu cakap.. imagine eh.. ini mat rock rugged giler nye.. rock berat keras ar ni kira.. cakap ini macam lah siol..

'biru biru air laut, biru biru abg terpaot.'

fuuuhhyoooohh.. ade kelas. siapa cakap mat rock ni sume kasar2 je? kita pon boley lemah lembut. kita pon tahu bercinta lah eh! cuma kena tunggu masa dan tempat, baru boley terserlah benda2 gini.. takkan nak hari2 bercinta kan? klw gitu dah bukan mat rock. tu da romeo bacin. atau pon, mat emo.. and takkan nak tunjuk benda2 gini depan orang kan? kan? manaa boleeyy, rosaklaaa imej kan? woooooohh, payau tu.. dah tak rock uuuuh..! kan? kita mesti ada visi.. kan? tgk wayang nak?

dinner was at pantai lido. superb + delicious + fabulous = superfabulicious... mane tak superfabulicious kan.. orang blanje.. makan free.. yeAh!

pas tu balek. abis criter. eh belom abis. kat kastam sgp lak. ade ni cisco. bontot. fuuuulaaaamaaak... ayu, part bontot, dier dah menang arg. kau dah ade competition utk bontot paling fabulous. dah lepas kita tanak teros jln ni. lepak kejap cui.. ape nk buat. dasar lelaki. tapi tgk je pe.. oke ar tu.. bukannye kita pii grab atau gigit bontot dier kan.. kan? bart kata nak gigit lah.. tu lah ini lah.. hang kata hang terer, ahh pii ah! terer paa ni?

ok aku raser dats all. part gambar2 kena tunggu amoy ngan bart passing wa. nanti boleh dipublishkan. k.. time to watch ali setan. bye sume..

salaams.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home