Thursday, March 09, 2006

Holideyyy

aye aye!

wa brokenhearted nari. kasi harapan wa setinggi gunong, lepas tu kasi hancur lebuh! aku benci! aku benci! aku benci!

tak tau kat mane lah silap. dulu oke, tiba2 semuanya tak kena. tapi pon, nak salahkan siape lah eh. semua pon sama2 silap. maybe its not meant to be. tahun depan mungkin leh fight lagi lah utk European Cup.

aiSey.. mebe silap dgn traore arg. itu budak main centreback, hancor siak backline liverpool. hmmm.. too bad hyppia out. first goal pon si cilaka tu punya salah. lari boleh terjatuh ni. carrager se-steady2 pon wobble jgak. itu first goal killer arg.

yg striker lak.. ntah ape lagi nak cakap. dah depan gol 1-on-1 ngan keeper pon hancor. silap. mmeng patot siang2 kasi cisse ngan fowler. morientes boley jual. da tak cam dulu. lari pon lembab je, mcm berat je dier sekarang. crouch.. hmm.. dier bukan born striker arg.. just happens to be playing in a striker's pos. reaksi lembab. muker pon cam sial!

tapi benfica pon up. dier peh chance dpt je betol je sekolahkan lfc. dua2 gol superb strike. ini mcm peh striker kita perlukan...

plus side. chelscum same2 out. jadi part kutuk mengutuk tak rabak. nasib..

beriter kilat! (newsflash) - wa baru balek bez dgn fiko n belo. belo syorkan, bulan 6, gi bintan atau thailand. kalau korang ade idea destinasi lain yg menarek dan murah, diharapkan sumbang idea anda. bali is out. semua takot kena bom.

setakat ni, nak tahu je siaper yg sokong rancangan belo? kalau sambutan hangat, baru leh planning kan..hhmmm.. kan? kalau tak, nanti kering mcm selalu. semangat peh semangat at last tak jadi.. ini lah satu2nya kesuaran kiter ni semue..

so acam?

part updet passport aku, so far lum dpt respong dari ICA. so klw aku tak ikot pi Kota Tinggi jgn cakap buih k. passport dah katam. ICA lembab. bukan salah aku.

k tu je.

salams.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home