Saturday, March 04, 2006

Sarjen Taik

aye aye!

geng.. mlm ni underworld! yan suroh tunggu dier abes keje kul 8.30.. jadi ktier soot kat coswey pt acam? so pilih show lepas 8.30 peh.. so far aku bart fiko n yan je.. jun (.)(.) tak cfm.. yg lain tak dpt hadir pasal keje lah, duty lah, kurang sen lah, spend time ngan anak lah, kat KL lah.. ade stengah pihak tak jwp sms.. dah sombong. cilakak.

pas tu bez acam? part bez yg duty ngan yg kurang sen most likely boley.. but we'll see how.

nAri last daE OJT 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wooo hoooo.. da back to opis hrs and 5 days a week.. dan jugak.. back to.. jengjengjen!.. EXAMS! suar..

k jun.. lu jgn bingit.. but as of today.. 3rd milkshake.. or as i like to call it.. susu goncang.. nak susu gonjeng boley, susu gonjol pon boley..bukan ape ar.. tapi members nak blanje kan.. wa ON aje.. oh aku luper.. yg 1st peh susugonj pong members blanje jgak..

pegi beli pon geRek.. time lunch pii TM.. lepas tu masok lambat muker slambe.. WaHaHah.. no worries.. ade teknisyen senior backing..WOooo HooooOOO!

criter pasal taik: klw yg senang geli, skip suar ini part..

nari keje aku ade keji sket.. siol betol.. ni sume aku tido peh pasal.. teknisen lain spot.. pas tu aim aku.. suroh tukar sensor kat TONG TAIK!!! sIaakk ahhh.. glove 2 layer siak aku pakai.. 1st layer yg cam doktor nyer.. 2nd layer glove durian.. fuuhhyoooohhh..

wa bukak tu tong taik.. nama official 'waste collection tank', tapi pada wa kalau dah tong taik, camne extreme make over pon, tetap tong taik jgak.. kiweekkk.. taik kering2 siak.. EEeeeeeee.. gelinye.. kecik2 lak tu.. aku tgk tu taik, teringat pulak kat seronding basi nenek aku.. tapi yg nasib nye.. takde bau.. dorang da treat ngan ape chemical ntah.. jadi lah..

bukan setakat 1, tapi 4 tong aku servis! buuto! ade 8 tank.. yg kena hantar buat keje, 2 teknisyen ngan aku 1 trainee. patotnye aku sbg trainee, duk observe je.. tapi tidak.. kena jump straight into action.. 1 teknisyen bikin 4, aku bikin 4. yg lagi satu teknisyen duk seblah ketawekan aku.. tapi tak pasal, ade hazardous allowance beb.. dabis keje, patah balik werkshop, kena nickname Sarjen Taik.

dan dgn 'bangga' dan 'anggek' dan 'yek' nye.. aku nak declare yg aku da tengok taik dari america, europe, afrika, australia, handyblack, shinderella.. rock uuuuuuh.. korang ape tau.. dari dulu sampeh skg tak abis2 taik melayu, taik melayu jugak.. ptui!

balasans

afah
dol, ape yg kiter prasan matching2.. kau yg sebot2 dulu.. kita tak sebot ape2.. lain ari lain weekday kalo kiter2 ade duwet lebey.. nanti g ngok wayang k beb.. canteeekk.. and ape lu sms ikhsan hensem2.. mms gambar kelapa laut fiko baru tau..

jun
tak tau nak maki kau bodo ke tak eh.. padehal kat Tampines Mol ade juAL.. kau carik mamak pakai kain puteh.. mintak milkshake spesial.. nanti dier shake satu utk kao.. hahahaha.. tapi serious..kat TM ade..

dan sebagai members, aku nk nasihatkan kao.. jgn bnyk sangat milkshake2 ni sume.. susu gantong kau makin membuak nanti.. tu tempat storage susu kau kan.. kesana nanti milkshake tu sume..wooooo hooooo.. makin dia membuak, makin mata aku terbeliak.. takot meletop mata aku nanti.. aku tanak jadi buta mcm kassim slamat jun.. pls..

tgk ni jun.. utk kau je balasan aku makan 3 perergraf.. betapa spesel kau kpd ku.. fuuuhh..

wanb
utk kao pon same.. carik mamak kain puteh.. suruh dier shake kan kat muke kau.. u GAY FREAK!

ORD leave tu.. leave budak2 amek seblom dorang ORD cam aku n madi n fiko.. dan ia spesel kpd kita pasal kita time NS buat betol2.. tak main2 chaokeng chaokeng ni sume..

/end balasans

k geng.. skg mau tangkap lentok.. nanti mlm tgh tgk wayang ade je main angin.. buang2 sen je.. puas ati buang sengat tu mcm..

slmt sejahtera dan assalamualaykum.

ps. dah takde benda touching nak tulis lagi.. nanti aku pikirkan..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home