Friday, March 03, 2006

Tgk Wayang Nak?

aye aye!

okaayy, dah start dah karenah aku.. pagi2 takley bangon.. call supervisor..

'alo mr yong ah.. i take urgent leave 1st half of the day can?'
'ok ok can...'

waaahh.. biar betik. takde hek takde huk main okey kan je.. ni mcm peh sup gerek siak. tak bnyk soal.. masok keje pon buang maser.. tak buat ape2.. lepak je.. ni arg dier.. klw da bz.. teros tak sempat bernafas.. kalau da rilek, sampai tetido tido..

fuuhh.. sup gerek, keje gerek, team gerek.. cuma satu je suar.. rumah jaoh.. wa mau pindah tampines arG!!!!!

aFah!.. dis sat kiter org mau tgk wayang.. mau join? kiter plan nak tgk uNderworld.. so far yg semangat, aku fiko n bart.. tempat lum tau ktne.. tapi aku serahkan pada kau lah.. tk cerewet.. anyway its aft marghrib.. aku n bart keje sampai kul 4.

yg lain mane nk join sila contek je.. kiter tk halang..

balasans

jun
aWwww beb.. touching kan? kan? hahahahaha.. nanti kau tGk.. makin touching lagi ps ps aku tu.. aku dah takley angkat ar beb.. ade crisis rumah tangga ar..

afah
asal laki kau badi..? with the xception of wanB aka cRazyFroG.. yg lain sume oke pe.. mane ade pecut2..? lagi2 aku.. tompang aku suar.. bley aku raser dingdangz kau sket2..

but seriousli, ape yg kasi kau idea that we're dangerous riders? tak caya leh tanyer moy n yan.. dorang slalu tompang kita..

moy
aiYah.. i really hard to write english lah.. like funny like dat lah.. dowan come oso oke.. never force..

fik-o
lu tak abes2 lah nak mandi laot.. dah sume kaki menyenyeh.. lupakan saje.. satu ari aku kau along suar.. yg menyenyeh duk rumah diam2 suar..

wanb
dier da ade blog sendirik dol.

/end balasans

its time to say goodbye
i noe it will make u cry.
i will be back someday, to u.
so please, wait for me.

salams.

ps. when it feels like my dreams are so far, sing to me the song of the stars. of your galaxy dancing and laughing and laughing again.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home