Friday, February 24, 2006

Kisah Mak Mertua

aye aye!

nari wa lepak kat luar ngan members keje sekor.. lantas dier pon storykan pasal lurbp lama dier.. kekek aku dibuatnye. menurut mangkok tu.. mak budak pompan tu.. betul2 anti ngan dier matair sama tu budak pompan. kirerkan criter sedih jgak arg ni.. aku tanye peh tanye.. at last reason mak dier tak suka dier asal.. pasal, time sec 2, dier gi rumah pompan tu time rayer, main slide2 ngan stokin kat hall budak tu..

aisey.. suar benor criter ni.. oke kengkawan, lain kali kalau lu orang ade nak jib sama mane2 anak dara orang, jgn main slide2 ngan stokin kat hall diEr k.. itu je nasihat aku..

tapi ni serious peh anti ar geng.. skg da berpisah pon tu dua.. kesian. nasib mak mertua aku tak gitu.. tapi at least sumthing ar, dari dpt mak mertua cam Kassim Selamat.. alaaaaa kasssiiiim..

nama takley sebot, sal nak protek identiti..

ECP
pasal trip to ECP.. aku tak tau apa nak cakap eh. members dah baik2 kasi plan, ade yg nak bikin hal lak.. tanye tu, tanye ni, ngada2 lak.. kaninabu.. dier mintak reply yes/no je pe.. ape yg susah sangat kan.. plabuts.. haramjad abis siak..

Kota Tinggi
skg lak trip kota tinggi.. aku ade lobang MPV .. nanti try diusahakan k.. berdoalah utk guud news. harga lum tahu braper.. tapi tak silap kena rent for sat AND sunday. nanti saT ni klw kluaq, kita kolling tanye.. den discuss wip Haji Omar, pasal dgr2 dier yg nak sponsor duit kenderaan. so klw mahal sangat, aku suggest, kita chip in sket.. yg mane tak tau briter pasal ni trip, maknanya lu TAK DIJEMPUT, lu boleh blah buat hal sendrik.. mwahahahahaahah..

Germany
ok ni the best part..

ok ni lak trip nak gi germany. utk werld cup finals. tiket bola aku boley book 5 keping. aku ade priority until 5 March, lepas tu burn. tix kapalterbang, jgn susah.. pakai nama aku.. 75% discount. tapi utk aku free lah.. jadi jgn cemburu lak.. kapal SIA, economy class. nk first class boley, tunggu ol' man kau pencen kluarkan duit cpf..

tix utk semi-finals for july 5. most likely berangkat on july 2. patah balik anytime boley.. tix kena bayar USD120. air tix shud be ard S$200. aku ade 4 spot kosong..

SAPA MAU JOIN!?!?! klw takde nak, aku offer kat budak keje aku lak..

den klw dah kat sane..hmm.. amsterdam pon leh singgah beb, naik keretapi je.. negeri seblah2 je..france pon seblah..

acam????? eh sai buey? skg ade 3 bulan utk sep duit ni..

ok ok.. tu je utk nari.. hingg akhir nanti.. akhir kata..
majulah rock utk negara.

salaams.

ps. pasal germany tu, trick semata-mata. jgn marah.. =)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home