Friday, May 12, 2006

Bocors

aye aye!
kisah yg menggeramkan aku nari.. tak sampai 2 minggu tukar tayar baru.. tadi bocor.. fuuuhh.. paku peh panjang.. mane aku pungut pun aku tk tau.. gereekkk.. $140 terbang itu mcm jaaaa.. channteekkk..


nak sumbat lobang, mekanik kater paku masok senget.. dangerous.. anytime can meletop the tyre.. so.. pii mamasan.. beli tayar 2nd hand.. lagi $40 terbang.. tu pun da bagus.. dier mahu jual $50.. wa kenyit mata kat dier.. dpt $40.. kalau hulor wa raser dpt fRee.. woooo hoooo!!! geReK!!!!!

ninabuciaocheesoonjuan..

besok ape lak.. tayar tecabot? chain putos..? accident? mati? suar.. ckp pasal mati.. bnyk kes tiba2 due minggu ni aku dgr.. maner yg eksiden lah, yg collapse lar.. mcm2.. ishhh.. sudah time kah?

and jun.. klw kau tak tau chee soon juan siape.. aku pon tak mau komen.. kau pii tanyer budak keje kau saner..

k slmt.. salams

ps. issit hard to be on time?

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home