Sunday, May 07, 2006

Oi

aye aye!

wa ninabu! 2 weeks of non-blogging.. niid a break daaa mike..

anyway, these 2 weeks..mcm2 hang adak.. been back on ojt and back again on course.. members nikah semlm, sanding tadik.. nak gi bali tak jadi, nak gi KL tersangkot.. and oh yes.. semlm aku cuci motor. woo hooo.. rim dah kilat, body dah shiny.. grime sume dah scrub.. lepas tu gi bez and yes.. it had to rain. ninabehciaocheesoonjuan..

LTA tanak kasi aku renew road tax, pasal aku tak gi inspection IU. basterdo.. kena naik bas gi keje siak.. pisang.. keje changi dolz.. bercinta ngan seat bas siak 1 jam lebih. pegi pulak.. wa tompang Mitsubishi Lancer.. yeaahh..

oh yes.. daddy gwek itu ari ajak wa pii surabaya.. ngan members dier sorang.. wwooiiihhh.. apa criter ni.. nak cariik bini utk gwek ke pe sakkk.. ok jugak eh.. orang jawa surabaya ni power2.. cfm bontot tonggek nye.. uiisshh.. sassss.. marvelous punDek! hantaran pon takyah tinggi2.. 8000, 9000 oke arg tu.. besok pon boleh kasi..

cuma rumah.. hmm.. nak tinggal mana yaa.. adik aku tiga orang.. klw dah kahwin, cfm nak mantat pe.. abih kalau bising sangat.. besok cfm kekok siak kluar bilik.. aiseh bedah..

XX-'semlm bising dlm bilek..'
aku-'nampak hantu mak..'
XX-'ohh hantu eh.. mak pon dgr hantu.. dier pekik2.. aliiii.. aliiiii ahhhh ahhhh..'
aku-'hehe..'

acam? bes kan.. so afah.. rumah ade bilek kosong? aku sewa.. kau mlm klw dgr bising2.. kau diam je.. kau gi buat bising sendirik ngan pasangan kau.. klw nak join.. lain lah..

k k.. slmt..

vroomm.. fooooorrrhhhh... Metzeler z-1. di Sahkan boley turun.. 1-8 no hal.

salams.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home