Thursday, May 25, 2006

Kekecohan

aye aye!

semlm tempat keje aku kecoh kape.. 90% line aku stop keje. senior tech sampai korek tong sampah ngan tangan.. engineer sampai ke hulu ke hilir tanye2kan benda.. orang besar aku sampai kolling mintak tlng.. produktiviti teros down siak semlm..

all because.. satu budak cilaka ilangkan pass. dan budak tu nama dier ali al-hadi.. wahaha.. adicha pudicha..!

tapi setelah menggeledak setengah tong sampah dlm hangar, setelah rounding satu kapal terbang, setelah buat report sana sini, itu pass dijumpai dlm kotak.. kat dlm opis.. cibai.. heng siak.

dan hero yg jumpa, teknisen line gwek jgak!

dan setelah aku pegang balek pass aku tu, lalu satu teknisen sound,
'li.. pass da ade pe, dah boleh kluar hangar kan.. canteen kat bwh je siak..'
dan begitu jugak duit aku $24 terbang.. fuuuhh.. tapi takpasal, puas ati belanje orang dari kluar duit replace tu pass.. and pass aku ilang bukan 1, tapi serentak 3 skali.. mampuih dan replace 3 pass..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home