Thursday, September 28, 2006

400 Macam Kuda

aye aye!

ok aku give up sama ini 400. takley bikin stunt langsong siYekk!! nak pop pon takley, berat sangat. dah berat takpe, takde power. suar abes. den ade hati nak endo/stoppie.. cukop tayar depan aku skid. anak pistol.. nasib tak berserak kat road. yg gerek pe, bnyk-bnyk tempat aku try buat kat kubor. mwHaAHhaha.. terbangon penghuni penghuni sane dgr over-revving aku. mintak kena celaka siak.. tapi ape nak buat.. carik makan bradeeer.. dah tu takpe.. aku gi keje nak try kasi lutot sikit! mWahahAHAhaHa.. HANCAI siaK!.. mcm kuda siAk tu benda.. gOyang maot. lagi maot daRi gOyanG iNuL. seraaamm je.. buah aku dah tak setakat tak tekak aje. dah naik telinga siak.. ini rim betol kena gantikan ngan yg baru ah. bengot rabak siak.. gantong lak mcm gantong susu.. lonDeh aje. lembek aje. suaR.. tak feeling langsong..

oke mlm ni Liverpool VS Galatasaray. team paling suAr!!!! dari dulu sampai skg. AKU BENCI! AKU beNCI! aKu beNCi!! klw mlm ni dorang sembelih lfc, dier peh benci x lagi 1 lah ok. haRap2 dpt sebat tu budak2 turkey cukop2..

and yEs. off day!!! boleh rileks!! yaAhhoooo!!!! rileks one corner isap ganja? nooo.. tu utk mat pet. wa rilek one corner curik2 makaan.. lagi berat ni hukom dier..

along
goda ah.. ape tak menggoda. kasi aku video video yg memberangsang naluri stuntman aku ni. dah lah aku pantang tgk orang buat menda2 style.. cfm aku nak sibok ikot2 pe..
R1? nak mmng nak. takkan aku tanak.. tapi klw aku angkat skg ade chance aku hari2 makan biskot kering siYek. rayer pon ard the corner, nak gunakan fulus boi. wheelie pon senang, iye arr, lagi senang wheelie, lagi senang pegi boi. tapi tgk acam. mana tahu murah rezki kan. Insyallah.. tapi kau raserkan, ST11 senang wheelie tak?

mai
oke mai, mekaseh for dat.. have a great month.

afah
awww fah.. cmon. give it up for some brokeback love.. u noe i love u too.. mUaCKs muAcKs mUacKs.. amek kao.

wanb
aku tak paham. tak akan paham. kesasterawan kau amat suar. aku ni setakat O Lebel kau kasi tag pelik2. nak maki, nanti kau cakap aku jahat. makin aku diamkan, makin kau menjadi. skg kau bilang aku, ape yg harus aku buat. ikotkan hati nak aje aku tangankan kau. sekolahkan kau sikit. baru hang tau. hang kata hang terer. ahhh meh ahh.. terer paaa ni??

hmm k ah. ini friday jadik gi BB ke tak huh? klw tak, aku nak dating ngan 3 chix.. hahahaah.. jun pozi ngan yan. buka posa..

slmt.. dan salaams.

ps. pisang tandok mak kao kirim dah sampai. besok amek. mak kau pon pelik. kirim benda pelik2..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home