Wednesday, October 18, 2006

Its Everywhere

aye aye!

ok geylang.. aku pusing kanan, lagu my heart. aku pusing kiri lagu my heart. mane2 aku pusing pon my heart. pisang. wa kena turunkan ar gini.. dah tak chii..

so..mission for tudey, mencarik baju kurung utk ayu.. lagi..

and i still havent got my 2nd pair..

pisang..

k k.. nothing much.. and now.. sessi mengutuk..!

and yes.. korang.. dasar lembab!!
dah tertera dlm skrip criter ROCK..
dua benda yg boleh merosakkan bangsa dan negare..
1. TAK TEPATI janji..
2. rasuah..
pantang nenek moyang aku oraNg laMbat!!
dan begok.. pls.. i beg you. jgn step blow blow seblah aku lagi kat highway. kau terer. kau racer. motor kau champion. aku tak setaraf, tak setanding. aku ngaku kalah dgn kao..

k slmt dan salaams..

ps. nari hari kotek aku.. sori.. jgn marah.. jgn pendam.. lepas ni aku jadi badot utk korang lagi ok.. bes..

pss. new feature vid. ayu, specially utk kau, yg takut kucing.. hahax =p

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home