Friday, November 18, 2005

Aku Dah Retire

ok ok!

so today's the last day..! wahahahahaha... gerek.. next wk lepak seminggu.. aku plan nak tido on monday mlm.. den bangon on sunday petang.. juz for futbol.. dah naik resah ni beb tak main bola.. cfm gerek nyer.. lepas tuh monday dah start siaec! yaaahoooo! compeni lama ku.. bye bye! mesti boring aku dah tak merepek kat sane..

afah
ok geng.. kak pah kiter dah update blog sey.. teros nak soot aku nih.. cewahh.. betulnye sopan mak budak ni..

"..aku bukan apa. mmg sengaja tgk korang perasan tak aku tak zip bag. haha..."

"..ayu kata wa peh masak sedap... kalau kau lak dtg rumah aku... aku humban satu packet cili padi dari ntuc... biar kau cirit-birit. ahhaa..."

-excerpts dari blog apah dingdangz..

yg pertama sekali.. kiter perasan fah.. ape2 kau buat.. sume kiter memperhatikan dgn mendalam sekali.. yg baik.. yg buruk.. yg menonjol.. termasok yg ber-unsur perangai budak2 sperti tak zip beg ok.. kau takyah step cute.. kau dah mmng cute pon.. aku tgk kau cam nak cubit2 ngan terajang2 kau.. 2nd.. kalau kau masak pedas2.. dan kalau aku cirit birit.. kau jgn marah eh aku ckp.. tapi aku pilih spot nak berak.. betul2 depan pintu rumah kau.. kat situ jugak aku lepaskan tayik aku.. nak main basterd kan.. aku lagi terer lah.. lagi terer dari terrorist kao tahu.. biler aku dah berak depan pintu kau.. kau lak jgn nak marah2.. ni semua hasil bumi.. kau amek je buat berkat.. kau nak simpan dlm esbok keraskan buat aiskrim atau gerobok utk buat hiasan.. tu terpulang pada kao lah oke.. rumah kau.. takkan aku nak moderate kan.. jgn marah ye mama.. and 1 more thing.. ayu bedek kao lah.. ayu ckp sedap aku raser dier amek hati kau je.. kau tu mengandong.. takkan nak kecikkan ati kao.. cakap pasal mengadong.. kau raser anak kau yg ni ikut muke sape? fiko ke wan?

nur
adakah blog aku ni ade fan-club?? ko nak autograp aku? jgn cakap autograp.. amek gambar sesamer pon bley.. utk kao.. free beb.. ikhlas..

wahai sahabat ku.. sila kunjungi blog si nur ni.. di
http://ladynurais.blogspot.com/
riotkan sket tagboard dier.. ape2 benda lucah korang leh post.. post lah!

jun
iye jun... aku maseh virgin lagik.. belom sempat dpt mangsa arh.. nak jadi aku nyer first tak? utk kau pon.. free.. ikhlas

wanB
jgn simpan virgin lama2 dlm esbok geng.. nanti keras.. wa tau lu ade sakit mayat.. ape org puteh ckp.. necrophillia eh? ke lu indirectli nak imply lu ade sakit sama yan mayat.. takde chance beb.. dier suka timon je.. mlm bez.. lanChau-rxz-kuning pn da sound.. nanti kol gremlin suroh dier trn lepas dier patrol the high seas.. utk kau pon.. free.. ikhlas..

so since korang sume dpt free.. aku pon nak benda free.. aku nak.. aku nak.. ikhsan! aku nak culik budak tu.. buat sup kambeng.. campur dgn sup selipar wanB.. mesti sodap.. kambeng ade 4 gigi! yessah! sapak mau join.. ni free! berkat hasil titik peluh afah dari henjutan ganas dier.. 9 bulan beb dier bikin.. kirer dah mcm wine.. makin lama makin berharga.. tapi budak ni non-alcoholic .. jadi HALAL..

btw geng.. aku raser aku dah tau camne nak dpt winnings yg halal dari 4D, TOTO, SCORE and Race Kuda.. beli TOTO saudi, bet kat kuda SAUDI.. negeri Islam beb.. menang pon duit halal..? issit? tapi aku nt too sure.. pls check with ur local marjik n mujtahid.. (ini benda merepek je.. harap maklum)

Pic of The Day



Dear Pembaca(s) Blog,

Ini dier gambar Ikhsan, anak sulong afah kiter.. dah ade gigi.. cute gitu eh! aku tgk muker anak kau, mmng sah lah fah.. dier ade bakat ter-rendam.. ter-rendam dlm sup kambeng aku.. mesti sodap.. so acam geng... nak rebus ke goreng budak ni..? lepas tu sisa2 dier.. kiter buat sup tulang.. kecik2 somsom dier mesti syiok dok.. so how.. afah.. ape perasaan kao? fuh.. aLa cannibal holocaust lah aku nie.. jgn takot fah.. aku tak kejam.. jadi seblom aku apa apakan dier, aku inject dier dulu.. kasi badan dier rasa sebal.. lepas tu kasi dier selak biji kasi high.. he wont feel no pain mama.. u have my word..

Yg Ikhlas,
ali sihir pra pundeng parang skeper..

(ok.. tlng jgn panggil polis pasal aku ni main2 je.. gurau senda je.. sape yg kol polis.. kau nanti aku buat sup kambeng..)

kpd arafah.. jgn marah manis.. i main2 je oke.. daripada goreng ikhsan, puas ati goreng kau.. lagi yummy mummy! lepas tuh bole kenduri! fiko ngan wan cfm nak nyer..

okeylah.. melarat betul aku nye merepek ni kaLi.. cukup lah aku aniaya orang buat masa kini.. kiter sambung lagi pada mase yg lain.. di lelaman yg sama.. tak tau bile, tunggu saje dan jgn banyak tanye..

salams.

ps. disini, aku ingin pohon maaf.. sekiranyer ade yg terguris.. jgn emo jgn marah.. tak guna.. pasal wa dun care ok..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home