Saturday, November 19, 2005

Dun Drink If U're Drive

ok ok!

fuuhh.. nari wa jadik supir amoy arg.. biaser.. gt pple complain i cannot luangkan time for members maah... so nari layankan kehendak moy.. jadik drebar dier.. so u larky i today no plan arh.. but 1 thing ar moy.. can keep ur head away from the side anot.. everytime i want to check blindspot.. see ur face.. i noe u pretty.. but always see oso sumtime feel like want to cepuk oke..

did a lil sopping nari.. at CK.. actualli amoy je yg sopping..aku ngan lan kena halau.. menyangkong lah kiter kat luar CK.. den off to Raffles Hosp.. jumper si Jun hangat, Ernie n alip for dinner.. wa ngan lan tgk dorang makan je.. pasak dah berniat mau makan kat bez! aft dat..

.. gi bt panjang.. moy mau nengok nephiu dier joget bollywood, so dier tgk.. aku ngan lan sambong lagi menyangkong.. sambil menceritakan benda2 yg TAK patot diceritakan.. takyah lah tahu ape.. kalau pecah lobang, saham jatuh.. kalau saham jatuh.. rock runtuh oke.. klw rock dan runtuh.. hidup dah kena buto.. dah tak chi tu macam.. so.. diam buat bodo takyah nak heboh.. ho seh bo?

dah bosan tunggu amoy, peh lamer pe.. aku ngan lan pon decide to cabot to bez arg.. call dier.. bilang dier kiter blah dulu.. kalau nak join bley make her own way there.. then joined by wanB di persimpangan bt timah rd.. den camne lak.. moy leh muncul lagi.. ngan arin n his lurbp..eldilah..
so nari at bez amat meriah.. aku, wanB, lanC, fikO, keldai, moy, Arin n lurbp.. terpekik2 kekek2 kat situ.. pasal aku dapt spot benda bila ade orang buat stretching.. fuuhyoohh.. syiiookk..! fik nari jadi pak sanGGop! wahahahah.. airport eh? jwp luu.. balik mata kayap ar lu..

aft dat.. supir aka aku.. kena habiskan shift.. so hantar moy pulang.. arin balek camp, lurbp dier balek rumah, den aku wanB fik n keldai g lepak while lanC gi JB.. lepak2 criter2 pasal zaman silam prembry skul.. kalo nak tahu.. aku fik n wanB.. togedder dari prembry skuL.. fik ni kirer boley dikatakan senior lah.. dier masok P1.. aku join time P2.. wanB join P4.. tiga2 perangai P-Sang.. so criter2 until 4.30am.. satu2 mater dah kayap.. balik larh..

yg kesiannye.. si fik kena antar keldai dier balek all the way to the eastside... hah.. amek kao.. sayang peh pasal eh.. skg darling arh.. jgn start marling suar nanti.. ntah2 time aku tulis blog ni skg.. member tu tgh menggigil kat hiway.. mata kayap.. tapi muker senyum.. mane lah tahu dpt romen ke pe.. bukannye leh percaya budak ni.. kuat kena 'roadblock' jugak..

penat jugak ari nih.. tapi gerek.. raser tak sia2 dpt kluar ngan kwn2.. besok plan aku.. tido satu ari.. lepas tuh mlm tgk bola suar.. sunday yan ajak menyanyi.. karaoke geng.. acam..? waht say u?

skg aku tido pon baek.. dah kena campak acid ngan fik tadi.. ade lemau sket.. dah lembek ni pon..

salams.

ps. dari ujang, majalah lawak antarabangsa - dun drink if u're drive

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home