Tuesday, January 03, 2006

Buah Ku Sakit

ok ok!

nari.. suar.. aku makan tanah.. ngan kena tendang kat buah... sampeh skg maseh sakit2.. abis siak..

pagi2.. wa lupe wa gi mane arg.. ouh yea.. wa pii carik padlock.. nasib ade kedai hardware bukak siak.. lepas tuh lepak ngan wan ayam jap.. dier test2 S4 wa.. wa bilang dier moto takley backfire.. dier ketawekan wa.. dier ckp wa salah buat.. oke takpe.. wa silakan dier try.. dgn confident nye.. dier bwk kluar motz wa pii road.. dier try.. ahhh amek kau.. on off on off.. meletop skalik pon tak.. dier da mcm naik kuda ade aRg..

biler dier masok balek carpark.. muker tersipu-sipu siak senyum.. ape laGi.. teros aku kekekkan diEr arg.. padan muker.. aku da ckp takley.. tapi degil.. at last paisey sendrik..

lepAs tu.. pi kubor.. kat kubor..muahahaha.. jumpe fiko.. amek stiker, tampal stiker..!! suAr ah aku ni..

petang trn bola.. arhh.. ni part yg aku makan tanah ngan kena tendang buah.. aiSey.. dua orang kejar wa siak.. padang lak tu licin.. ah kau.. tiga2 bertrabor kat lantai siYek.. abis.. satu tertendang buah aku.. aku kena je.. mata plus minus sekejap siak.. ingat mau trn bez lepas bola.. dah kena tanah satu baju.. tak bwk spare lak.. teros baLek..

kt rumah lak wa criterkan kat mak wa pasak kena tendang.. dier ketawakan aku.. cakap aku nanti mati pucuk lAh.. aisey mother.. lu tak mau timang cucu kapa..

sebegitu lah criTer wa nArik.. ade yg lain2 lagik.. seperti caught in the rain.. AGAIN.. tapi tu sume blakang ari peh criter.. tk penting..

wanB lak.. dah cium bumper.. teros demam kepe.. jhahahahahaahah.. aiSey.. demam tejekot ar ni.. nampak sangat.. dier tu lemah semangat sket.. ade bnyk criter dier tekejot.. lagi2 time dier pekik terkejot.. lari lintang pukang biler bau benda aneh kat old changi hosp.. hahahaha.. badan je besau.. hati kecik.. (hentak meja)

k.. besok hari gerek! takde lesson! gi field trip kat BASE n ASU.. wooohooo... no studying!! skg wa mau blah!

salams.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home