Tuesday, January 03, 2006

Rekod Breaker

ok ok!

saket buah ku dah oKe.. pengobat nye.. heheh.. tidor je lah.. korang ingat ape arg.. takkan fiko kemam kot..

nari rekod kat keje.. wa cuma light 4 sticks je.. fuuhhyooohhh.. azam baru ke pe ni lu tanye.. takdelah.. cuma tadi ngantuk, malas nk trn asap.. asal break je wa ngorok dlm kelas.. pasal penat pon, wa satu ari lemau je.. dok diam2 kat tempat.. asal dpt chance ngorok.. ahh dtng lunch break je pe lagi.. bukak uniform teros ngorok bwah meja.. from 1 - 2.. fuuh syiok.. mcm zaman NS dulu arG!! wa peh diam nari.. sampai budak keje wa sound siak..

'ali asal kau diam je nari.. biase kau slalu kacau aku.. nari kau tak kacau aku pon.. kau putus cinta ke..?'

aku iye kan aje.. nari lecturer baru.. tua punye! gerEk.. loYar buRok abis.. wa feverEt.. mcm2 nonsense dier kluarkAn.. ajarnye tidaK.. rilek abis.. nk tido carry on dier kaTer.. dier tk paSaL.. tapi tak sampai hati wa mau tido.. terlalu kekek aRg diEr.. diEr reFer to diri DiEr as doNkey.. muahahaha.. donkey? fik? donkey? hahahahhaahahha..!! aniwaE dier peh lambat laGi dasyat dAri kIter.. kalo break abis kul 1.45, dier masok 2.15.. kalah siYek kiter.. anyway dier lum start ajar betul2.. so lum tahu dier terer ke taK.. we'll see.. dier pong cam si fiko.. suke hentak2.. sikit2 touch wood touch wood.. hentek seboleh2 siak meja.. wa ketawa cam budak bodo sorang2 teringatkan si gremlin..(hentak meja)

nari weak.. ingat mau trn ASU n BASE.. skalik tk jadik.. so it seems fridae baru trn ASU.. dangz.. nari ade lagi perdebatan antara ASU n BASE.. mane lagi bagus.. nak bikin duit ke nak keje kurang.. aisey.. fikiran siYek.. ikotkan ati.. mau angkat keje kurang.. tapi wa skg nak pakai duit, bnyk duit.. biasak lah.. darah muda.. nak tu, nak ni.. sume nak.. ku taklukkan dunia!! aisey.. takkan muda-muda dah nk jadi hamba kpd dunia.. tak style langsong.. wa perlukan pertolongan...

so balek lak.. wa sempat berbalas sms ngan afah.. pasal spelling 'tejekot' wa.. teros pon sambong criter lak.. dier eksen ckp orang lain ngandong nampak perot, dier ngandong tk nampak.. wa pon bilang sama dier aRg.. camne nak nampak peroTz.. dier peh (.)(.) besau sangat.. tio bo?

den kan fah.. aku baru realise.. abt iQbaL kluar 2 mths earli.. actualli ade hikmah di sebaleknye.. kau fikirkan.. sape yg sebenarnye untung.. cuba fikir.. da dpt angser? belom..? oke aku bilang.. ZUL.. laki kau lah.. kalau tak dier kena tunggu 9 bulan utk sontot kau lagik.. skg the wait is 2 mths less!!! AWAHAHAHAHAHHAWHAWHA... gedebang gedebung! pang ping pung! hari hari asik hentam saja..

truely, God werks in mysterious ways.. and so does my mind.. cuma aku je bley fikir sampai camni.. kan? kan? kan? and the best part is.. sekotor mane joke aku.. selalu nye aku lepas! hahahahah.. i can get away wiTh aniThing.. yaahoooo.. adicha pudicha.. yippeee!!

ingat mau bez narik.. skalik fiko kelembapans sampai da ujan pong.. boring ar ni budak.. dah take over Arwah pe dier peh lembab.. so skg dah lemau.. aisEy.. wa ingat mau trn BB.. tapi dah 9.30.. cam malas pong adak..

anyway Nur.. wa sakit buah jgn samerkan ngan adik kau.. aku kena tendang oke main bola.. bukan main crossleg crossleg oke.. ini penyakit bukan aku carik oke.. sumtimes accidents happen..

to mullet krew
wan ayam ajak friendly ngan team Cempera Racing Minds.. muahahahaha.. mau pah? padang St Wilfren, artificial turf.. costs sume CRM incur.. kiter tkyah kluar sesen haram pong.. acam? klw tk cukop oraNg.. org2 tua sundey futbol ade.. bley ajak rock, francis, nasir sume.. korang pong kenal.. so how.. ah mai?

buat wanB.. ni satu nasehat dari members.. itu pipe lu tukar original suar.. lu mau power? angkat 2A.. lagi power, lagi syiok bunyik! nak lagi syiok bunyik.. lu tebok.. bunyik pon tak bising.. tapi meraung geng.. tp pong tak kacau..? acam? idea baik kan? lu pong nanti dah bole kejar aku.. cornering pon stabil.. main lane 1 pon takyah banyak fikir.. signal kanan, blind spot, masok, cabot! acam geng? wa sunyi ni bwk sorang2..

okey laRr.. pon mendak ni skg.. so.. slmt arg..

salams.

ps.
As, kau tahu tak, aku tak pernah jatuh cinta.
Ah, pembohong lah kau ni. Setahu aku, kau ni pemburu.
As! Asmida!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home