Friday, March 31, 2006

Exam Ku!

aye aye!

hari yg amat meng-stresskan. aku raser, aku fail exam ni kali. 90% kelas aku pon bersependapat. mampuih.

ape lah nasib. dpt lecturer india mari. benda 10minit, dier drag sampai 2-3 jam. biase, belit mau lebey. masok kelas, tak pernah beri salam. takde hek takde huk, tiba2 dah start mengajar. budak2 pon tak sempat reack.

boley gile..

nari exam lagi gerek. bukak kertas. tgk first q, garok kepala. tgk 2nd q, garuk buah. tgk satu page, satu badan gatal2. siol.. hancor! at last, start dari last Q. pasal tu aku tahu. yg lain sume hancor.. at last bingit, aku kluar first lagik. ni kali bukan pasal terer, tapi pasal dah giveup. dudok lame2 pon bukkanye dpt angser. buang maser kan.. kan? puas ati trn bwk bedebusss..

nari tiga budak kena rembat. satu dahnak kena bogelkan. kasot dah campak kat luar kelas. sluar da kena tarik.. tapi ntah asal lak sume tak sampai hati. satu kena rembat pasal aku pon tak tau asal. mmng dier slalu kena rembat. lagi satu pasal kentot. makan thosai, ngan epok2 telor. at last kentot bau .. tak tau ape nak describe. aku tahu klw aku korek jubo bau jari lagi wangi. kentut bukan sekali, berkali-kali. depan muka orang lak tu. aku yg merana, dok seblah dier. at last kena tangkap pekik mcm kedi. hahahahaah.. baru hang tau..

hmm.. k k.. criter ciner kul 9 dah start. nak tgk matair aku si buta tu. bye..

salams.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home