Thursday, March 30, 2006

Takde Ilham

aye aye!

something funny to read about. onli for futbol fans. non futbol fans stay away. u wudn't understand anyway.
warning: chelsea fans, do not read.
http://www.liverpoolfc.tv/news/features/expert_opinion/FX8269050602-1340.htm

hahaha.. bunch o' wankers!!

exam coming on friday!.. aarrgghh seram! radio/radar. wa dgr2 dari teknisen, ini benda killer paper. oh my, oh my!

dah 3 hari berderet aku bangon lambat ni. wooohh.. badan semacam je. dah nak mampos ar aku raser. demam ada siket. batok ada siket. asthma ada siket. sume sikit2. yg lebih.. kitiang. HINGOS lebey! macam paip bocor siak idong.. suar.. feeling paling suar bile idong bocor.

tadi. vice-president of the company adekan meeting ngan kiter. sometime in the near future, all smokers have to be registered with the company. SUAR abeSs.. aLL company premises will be a no smoking zone. starting wip aku peh attachment area. SUAR abesS..

den klw register, we'll be automatically be enlisted in a anti/stop smoking campaign. so kita tanyer, klw reg, ade allowance tak. dier jawap yes. aku hepi. sume muke senyum. lalu dier pon kata, when u quit smoking, u automaticalli save up a hundred a month. waaaaaa... atek dier peh serondeng laa..

den kite tanye, klw premises jadi non-smoking, abiy kite nak berdebus katne. dier kata nanti buat 'smoking room' mcm kat airport. kitiang.. kat airport boleh arg. tak sume isap rokok. kat tempat aku, 90% berdebus. tu mcm itu bilek jgn panggil 'smoking room', puas ati panggil 'gas chamber'. giler ke pe. isap rokok memang membawa maut. tapi ini mcm baru masok bilek dah kenyang bau rokok. klw tak mampos dah bagos.

so adik2, jgn start isap rokok. bukan ape. kat singapore nak isap rokok makin leceh. lagi 10 tahun, kau gi berak nak isap rokok pon kena ade pass. polis issue. takley cakap pe kan. govt ni suar jgak. nasib dier kasi 700. so aku diam buat sementara ni. dah kolek duit in hand, baru leh complein.

balasans

jun
ye, nanti aku mimpi pasal kau. aku kasi kau cukop2. aku tangkap kau. aku bogel kan kao. aku ikat kau kat pokok. lepas tu campak semot kerengge kat kao. hahahaha..bile kau dah abis kena gigit, aku masokkan kau dlm esbok. tinggalkan sehari dua, kasi kau keras. bile kau da keras, aku bwk kau tepi sungai lepas tu tendang kau masok.

acam? twilight zone tak? and no, aku tak sentuh (.)(.) kau. aku tak rogol kau. kiter members pe, takkan aku nak buat gitu. aku cuma aniaya siket aje.. kena masok esbok ngan kena gigit semot bukannye rabak pe.. acam gerek?

/end balasans

wooo.. dah aku dah takde ilham nak blog.. oh yes..

aku smlm dapat surat workshare bonus. dgn semangat aku masok net nak register. skali 1st april baru leh register daa. suar.

govt kasi aku $1500.
$600 - workshare
$100 - ns
$200 - pasal hensem
$200 - pasal charming
$200 - pasal suker lek kat bez (govt da endorse al azhar, official kedai kopi utk PAP)
$200 - pasal ***** besar.

hmm.. korang dpt braper?

k k salams.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home