Thursday, October 19, 2006

Werk GerEk

aye aye!

werk.. SUPeRB! hahahaah.. hepi Day arg nari.. bes aRg.. woohooo!!

abg nari buat keje engineer arG.. fuuhyooh.. bangga siak.. hahahaha.. ade tokoh jadi engineer.. dah gitu lagi engineer aku kasi aku dua orang jadi boi aku. wooo hoooo!!!! bila lagi mau carik trainee dpt 2 men jadi boi? bila? bila??

so siapkan keje utk dorang.. at last 9.30pm gituk keje abis. aku pon balek werkshop rilek2.. dorang tgh criter pasal new zealand. bole g bungee jumping lah, white water rafting lah.. mcm2 lagi lah xtreme sports.. termasok TanDem Jump!

so while listening stori2.. sekali engineer lagi satu masok. (yg ni bukan yg aku kenakan. yg ni gerek sikit.. tapi tetap sial jgak). so dier masok dier nampak aku, tak cakap ape2 ni. dier amek tangan aku, pimpin aku mcm kanak2, lalu membawa aku kluar werkshop.

aku pon dah boring arh.. ingat dlm hati.. alemak.. ape pulak keje dier ade utk aku ni kan..

dier kata ikot aje.. so kluar dari hangar.. naik kereta, dier drive ke arah airport. so aku pon tanyer, nak tow kapal balek base ke pe? dier kata iye.. so dier drive2 at last berenti kat airport. aku tanye, 'mane kapal?' dier tunjuk kat B777. aku pon sound balek, tadi Senior Foreman kata yg masok B747, ni B777.

dier kata jgn banyak soal.. ikot aje.

aku pon ikot aje.. wooooo hoooooo!!! tak nyesal arg aku ikot dier!!

rupernyer dier ajak lepak lah siak.. gi Terminal 1, gi McDonald, beli air, lepas tu jln2 kat aRrival hall. departure hall. tgk2 chix.. gi viewing galleri.. dah boring jln2 lagi kat arrival ngan departure hall. tgk minah SATS laa.. sempat kacau dua tiga. so dah boriing.. dier kata patah balek kreter ah.. drive ard airport.

amek kereta, gi kat spot baek. tgk kapal takeoff ngan landing.. dekat giler nyer.. orang slalu tgk dari viewing galley kan.. hah kau .. aku tgk depan2.. syiook..

fuuuhyoohh.. dari kul 10pm - 11.30 aku menghilang..merayap ke hulur ke hilir.. fuuhh.. gerek.. tak sia2 aku keje keras.. at least dekni tahu keje dabis bole rilek.. tak mcm yg lagi satu.. nak aku keje sampai mampos.. tapi dua2 tetap sial.

den tadi dlm ops room.. suar. aku tgh buat keje, den the new girl masok.. teros engineer yg paling sial ckp kat tu budak aku nak kenal2.. fuuuhyooohh.. sedap siak aku kena.. tergamam siak aku.. mcm kena sumbat Kon*k kat mulot.. tak terlawan siak.. aisey bedah..

aku raser, besok satu kampong ar tahu. pasal ade budak2 trainee ngan apprentis yg lain kan. padehal aku tak cakap ape2 siak.. aku bersuara, kena basterd. tak bersuare pon kena jugak.. hancai..

tapi today gerek.. keje tak boring.. happening laahh.. bnyk benda2 merepek terjadi..

a day well spent!

k k slmt dan salaams..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home