Sunday, November 20, 2005

Sharing the Bez

ok ok!

time check - 4.50am..
wa masey lum tidor lagik.. biaser.. tadi siang ari dah membuta mcm nak rak.. tapi tak pasal.. besok bukannye ade ape2.. sunday lagik.. wanB pon baru balek dari rumah ku ini.. amek gambar2 merepek, buat video2 merepek.. edit2 video.. ok ok.. juz to share sum pics at bez.. in from bart's videocam n wanB's digicam..



wanB n fiko - posing pakai cap (adek) aku
nak step trucker ar ni dua2..
trucker - pemandu lori treiler..



announcement - my blog has attained cult status..
wanBegok yg 1st jadi syirik.. menyembah.. LUTOT aku..
fiko muntah dgr beriter pasal wanBegok..
lan step geli nampak fiko muntah.. padehal lepas tu balek dorang g SL..



yg berbaju ijau ada lah arin.. yg belang2 matair dier..
so.. bottomline is.. nampak sangat aku suker kebas matair members..
rock maleng! adicha pudicha! yaaahooo!



aku tak tau asal orang suke amek gambar kaki..
dulu, kaki aku pehoe, gersang, skg dah ade bulu..
yg gambar kanan, aku nak step cool serious..
sekali si pisang tu menyebok daa.. kacau daun arr..
kanina.. fuck.

standard -
bart - sandal
wanB - sliper tat seng
fiko - slipar $1.99sen
aku - capal
yan - tak nampak, kaki kecik sangat..



yeepppp itu dier regulars bez winciester!
from bottom left - fiko, izyan yg maseh percaya aku dah tunang, wanB, aku n bart yg at last dpt tau aku tipu dier pasal tunang.
fiko! step garang, tapi sebenarnye pelembut, penyayang dan terutama sekali,
PENYANGAK.

stori - yan yg maseh caya aku dah tunang semangat siak bebual pasal kahwin.. tanyer hantaran aku braper laah.. biler kahwin lah.. sape mintak 5000 lah.. fuuuhh.. yg lain maintain je.. dasar penipu.. wahahahaah.. kesian lak.. so kpd yan, kalau kau baca ni, aku mintak maaf.. kalau kau tak baca.. continue diperbodoh-bodohkan larh..

hmm..ok ok.. besok plan besau ni.. nak g melalak.. skg tido pon bayEk! bArT! sila bwk camcorder! yg lain! sila bwk digicam.. fik.. takde cam.. kau bwk balak sudah..

salams.

ps. video links coming up soon.. akan datang!!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home