Sunday, November 27, 2005

Sundey Futbol

ok ok!

nari.. gerek.. setelah berminggu boot kolek habok.. at last nari dier raser rumpot.. sundey futboL! yahooo!

team 1
wanB
aku
francis
nasir
fendi
zahrin

team2
usop
adik usop tgh
adik usop last
anuar
rock
oneh

6-a-side nari.. yaahh.. tapi penat jgak.. leh tgk muker satu2 tercungap-cungap.. mcm baru lari marathon.. padehal setakat setengah padang.. yg pelik dah tercungap-cungap takpe.. sempat ni dlm padang light rokok.. fuuuhyooohh.. mmng nafas naga arh satu2.. ntah score pon tak kip track.. tapi abg dpt sumbat 2 nari.. yeArgh.. tapi team kaLah.. muahahahah.. maklum lah.. team aku sume yg tua2.. yg dah kahwin, yg perot terboseh, yg jubo koyak.. so takley fight dgn team lagi 1.. kebanyakkan muda mudi.. team pesta muda mudi.. ade twist!

dah puas ati tendang bola.. dah haus.. maka tempat mkn paling dekat lah kiter sebat.. iaitu.. lu teka mane.. yaaaaa.. mane lagi.. bez jugak! fuuhh.. kat meja ujung ade chikies dlm 4-6 orang.. minah rempit ar kirerkan.. bwk motor tu sume.. moto sport lak tu.. fuuhyoohh.. maka melayanglah fikiran abg baut seketika berangan nak dating ngan dorang.. tapi berangan je.. hakikatnye tak kesampaian.. dah gitu, biaselah.. balik dgn kepala tertunduk dan hati yg seperti kehilangan sesuatu.. muahaahah.. cam real.. Tuhan saje yg tahu bertapa tersiksanya jiwa dan raga ku ini.. sekeras rock dan metal jiwa ku ini, akhirnya tumpas jua dgn keayuan mereka..

setakat itu je criter aku nari.. takde lebih2 lagi.. biase.. hikayat hidup boring..

ouh and tadi.. aku dpt kad jemputan dari suliana geng.. wanB passing kat aku.. 18Dec dier bersanding.. fuuhh.. satu2 kahwin siak.. pressure jugak ni aku.. aku fikir.. kalo dier buat 17th lagi gerek siak.. bole buat kat Fort Canning.. ade live band laGi! SEARCH in ConcerT! asal lah dier tak buat gitu.. kan style.. nanti biler aku bersanding, KALAU aku bersanding, aku nak invite Iron Maiden main live kat majlis aku.. biar makcik2 tgh makan sume terbegik dgr lagu meTal.. AaawwW! yEaheh! yeArgH..!

anyway,
wanB kater dier cfm nak kahwin in 5 yrs time, tapi tak tau ngan sape..
bart lak, nak kahwin bulan 12.. tapi tak tau tahun bila..
yan ckp dier nak kahwin in 9 years time.. calon da ade.. tapi tak ckp bulan braper..
aku lak.. berniat nak kahwin in 2007.. tapi tak tau nk pakai duit siape.. muahahahaah!
fiko lak.. eh dier bnyk putus cinta.. dier tanak kahwin ar aku rase..
arafah.. eh.. dier dah kahwin.. anak da nak dekat 2 pong.. <-- singkir dier.. geng single ngan geng married tak sebulu.. walaupon afah bnyk bulu.. afah.. juz a Q.. satu ari kau exfoliate brape kali ar?

yg lain2.. sila isi borang ambisi pernikahan korang.. leh aku add on to the list!!

anyway.. skg pon tgh ade tentative plans nak g BB.. tapi badan raSe lemah arr.. ade gamE xbox baru wye! Winning Eleven! skg bole ade group activiti sikit kat sanE .. yeA.. aku tak tau sape psycho sape beli itu game.. tapi GeREk arr sYima! wa caya sama lu luv..

balasans of the blog

jun
tak larr.. aku tak refer to kau lah.. jgn teraser lah.. pls eh.. dan pls jgn try to turn ena against mi oke.. kau tak tgk prev post dier.. peh hapi pe.. nak aku tulis karangan teletubbies lagik..

ena
eh minah.. kau ingat ni blog ape..? pay per view ke pe? nak carebear ngan transformers pi tulis sendirik arg.. aku tak main tu sume oke.. kecik2 aku tgk criter Ninja Turtle ngan Centurions and ghostbusters.. kalau kau tak tau centurion ape.. dorang hero yg pakai baju ade lobang2.. bila activate nanti mcm2 weapon melekat.. ade biru, kuning ngan ijau.. jahat kaler merah.. ingat? tak ingat takpe.. tk salahkan.. kau tu gerl.. dulu main masak2.. tak tgk criter kartun gini kan.. its oke.. i understand..

anyway, kau kalau nak sangat karangan teletubbies aku, kau gi lah Kranji SEC.. kau carik cikgu haryati.. kau tanye dier maseh ade tak karangan ali.. dier mesti ingat aku nye.. aku bley tahan 'notti' ar dulu time kelas melayu dier..

fik-0
geng.. lu tgk muker kiter satu2 ni.. tgk betul2.. ade satu benda.. ade cap MISKIN.. holiday ke mane geng.. setakat ajak tgk wayang belom tahu ade duit sume.. holiday? WoW.. berat geng syarat.. tapi idea kau mmng gerek.. aku ttp sokong! muahahahaah.. acam? KL pa? ah mai?

yan
Eyyy giLer! asal kau kena korek balek criter2 zaman silam aku?? tu teletubbiEs sec 4 siak.. dah braper lamer siak..6 yrs ago u noE! tapi takpe.. membawa balek kenangan kekek zaman kelas cikgu haryati.. dan jugak tak lupe.. cikgu feveret kao.. cikgu ibrahim.. muahahaahh..

ckp pasal kelas melayu.. aku teringat ini peristiwa arh.. kau ingat peristiwa pasal budak tido dlm tiap2 kelas melayu tapi o LvL dpt A1.. kau ingat? musibot.. muahaha.. ape jin arwah pakai pon aku tak tau aRg.. every malay class dier tido.. tapi dpt A1.. pisang.. tapi yg tido sume dpt at least A dok.. yg tak tido dpt B kan? hahaha.. nampak sangat korang belajar nonsense siak!!

/end transmissi balasans.

hmm..oke laRh.. aku pon da penat nih.. tidor pon baEk..

salams.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home