Thursday, November 24, 2005

Kelaparan Yg Amat Sangat

ok ok!

aku lapar! so ini minggu.. mother kesayangan aku mogok.. dier tak masak teros.. waaadduuuhh.. menderiter abg bangon pagi2.. masok dapur sepi je takde makanan.. hmmm.. dah seminggu dapor tak berasap.. nanti aku mogok aku bakar dapor teros kang.. ahh baru dier berasap! hahahahaahah!

so tadi pagi aku sempat tangkap mak aku pagi2.. lalu aku pon tanyer soalan emas..

aku: ma, tak masak?
mother: buat pe nak masak. kau sorang je dlm rumah.. tak abis nanti makanan. kau gi masak lah.. kau kan pandai masak2..

dlm ati aku.. ye lah aku pandai masak.. masak air boley lar.. itu ari pagi2 sampai msg si afah tanye camne nak handle mee kuneng.. wahahaha.. at last wa rebos je mkn.. kesian.. jadilah.. perot penoh bole larh.. pagi tadi pon da cam cacing.. haiz..

tapi betul jgak dier ckp.. mother father kerje, adik boy dlm kem, adik gerl(s) kat rumah nenek, tinggal abg diEr je.. masak pon abiskan beras je.. so ape nak buat kalau tgh lapar, stim, ngantok, bingit.. bukak criter bezgok servis spark plug suaR.. AHAHAHAHAHAHA..

den u might ask, asal aku tak keje.. waHahaAhha.. tu dier soalan berlian.. Tuhan saje yg tahu!..

fah.. aku raser aku nak jadi lelaki nomber 2 kao larh.. as i've said.. ko settlekan makan aku je.. part buat baby sume tu serahkan kpd laki nomber 1 kao.. aku pon tak kuase nak hentam kao.. blakang dah sakit2 ar braper ari ni.. tak bermaya.. nanti patah tulang susah..

ok so lepas nie mau trn Hotel Madi bersame fiko.. mebbe tgk SG vs INDON.. den cfm, kalau dah kat sane, abiskan kueh rayer dier, berserakkan bilek dier, ronyokkan katil dier.. wahahah.. 'members je leh buat gini, kalau orang luar mesti rase malu' - wanB

anyway now.. sessi hangat.. yaaa itu dia!!! Balasans of The Blog!!!

ena
lerr mak.. asal ko back out.. skg aku kurang satu peminat.. JUN! AKU SEMBELIH KAO NANTI!!

afah
mekasEy.. dan aku tau kau refer to arwah.. walaupon aku sekolah tak tinggi, aku tak bodo.. ingat aku belakang kau by 3 pts utk PSLE oke.. anak kau makin ari makin comel.. mcm mak diEr jgak.. awwww.. sungguh HOT!

dinah
orait beb.. mekasey skalik lagi.. tapi wa kunjungi blog lu.. kot masey nggak di-updet.. ? simpan blog ni susah.. kalau tak update, nanti lemau, basi..

wanB
tent? wahahahahah.. shhhhh.. secret secret..

alongsan
yEay.. ini siTe mmng R21.. tapi yg below 21 DAN yg below 1.6 pon boleh tgk, janji ade adult supervision..

fiko
diamlah.. i lurbp u..

cik mael
isk.. jgn singkir syima sampei gitu.. dier boleh tgk lah.. u go n supervisE her.. ahahahahah.. anyway, altho' syima belum lagi 21, i think she's old enuff to read the posts, just that she's not TALL enough.. hahahaah.. anyway, if u watched TV dat day.. daphne dari sg idol tak tau siak SnM tu ape.. hahaahah.. makdi.. hantar budak tu kat aku lah.. biar aku sekolahkan dier siket..

yan
yEah.. mekasey kerana komen on Video arwah.. wa pon da bacer post lu.. mmng pilu benar.. wa sokong lu nye post.. moy hangat.. tapi KAU laH paLeng hanGat! sunggUh WOW..!

n pasal badminton, racket wa ade, shuttlecock dier aku ade.. net lu ade.. court amacam beb? blk ZANA ke pe? aku ON je.. boleh singgah atas sekejap..

BART!! kau baca post ni tak? aku nak MAIN badminton bwh block ZANA.. jaga2 arh.. kiter members.. so wa langgar lu oke lar.. pasal members je leh buat gini..

/end transmission Balasans of The Blog.
/Over n out.

bual2 sal members lak.. aku nak sebot kat sini.. sesaper nak jadi members ngan aku senang.. kau basterd aku sekali, lepas tu kalau kau jumper aku kau masey bole senyum.. secare ototamik kau jadi members aku.. pasal members je leh buat gitu.. tapi standby aku basterd balek arg.. wahahaha.. ade pegi ade balek.. lu n wa romen takkan lu je nak syiok.. wa pon nak pancut.. tul tak? whahahaha...

kpd sahabat2 ku yg telah aku basterd over the years.. dan kepada yg telah basterd aku over the years.. HAAHAHAH.. tak kisah.. amalkan.. ktier sume members!! YAHOOO!!

k k wa mau siap2.. trn hotel madi ni..

salams.

ps. semlm aku nampak hang jebat ngan hang tuah main pingpong.. hang kebon jadi referee..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home