Thursday, November 24, 2005

Briter Gempar x 2

ok ok!

geng! wa ade 2 beriter baek!

1. liverpool qualify utk next phase!!!

2. along dah ade blog!!! WAA WEE WOO!!
http://mulletween.blogspot.com

futbol
liverpool vs real betis 0-0
yeahhh!.. walaupon draw.. tapi dah kualify.. game oke oke.. si peter crotch aku raser 9 shots on goal.. sebatang pon tak kena loteri.. dah nampak sah kena jampi.. seumor idup aku, tak pernah aku nampak striker suey cam dier.. tapi takpe.. game bagus..

along
yeah.. abg along kiter dah ade blog.. atas psycho-an aku.. hahaha.. nampak2 gaya, first post dier dah ade ciri2 nonsense.. yeAy!!! kalau lagi ramai bukak blog.. kiter dah bole bukak union.. League of The Opra Idop Mullet Crew Nonsense Bloggers.. nama peh panjang..

ok ok.. mulai ari ni.. Opra Idop Mullet Crew.. kiter panggil je .. OIMC .. senang sket.. takyah type panjang.. Oh, I MC. kena lah tu dgn kiter.. satu2 muker penyangat kuat main MC..

k itu je.. mentari pon dah nak terbit tak lamer lagi.. kena tido ni aku.. kalau tak terbakar..

salams dari Drakula Islam

ps.
harap maklum, walaupon aku bergelar drakula.. aku tak isap darah.. haram tuh.. aku cuma tido siang, jaga mlm.. selain dari tu.. aku cam manusia biaser.. so takyah takut2 ngan aku.. aku tak gigit.. walaupon gigi aku seram..


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home