Wednesday, November 23, 2005

JB Outing

ok ok!

yaaaahh!! abg baru baLek dari JB! nari syiok.. masok clear, kluar pon clear.. no jams! WoW.. ape kah rahsia aku masok kluar tak jam.. simple.. aku ajar korang doa mujarab...

'Bismillah hirrahman nirrahhim..open sesame..'

itu dier.. hahahahahahah.. wa gurau je part open sesame tu k.. tapi part Bismillah tu mesti ade.. so masok JB bersama rakan seperjuangan ku, iaitu wanB.. pagi Amaha, dier tutop lak.. batang peh Lim.. nie mesti kes ujan dier malas nak bukak keDai.. terpakse g kedai mOk.. jadi.. tambah2 alat2 kasi moto power sket.. pasang NOS.. nostril..

so now, dah ade nostril, dipersilakan.. abg2 moto besar.. nak race tak? tapi race lari.. bukan race motor, lumba haram tak di galakkan di singapura ni.. abg2 TP bertepek, masok KJE ade TP, SLE ade TP, BKE ade TP, PIE ade TP, abis tu kalau TPE dah cfm kan ade.. road keCik pon dier jaga.. aisk.. susah beb racer nak idup skg.. muahahahaah.. cam lah aku nie racer..

yg racer, abg lan dan abg wanB kiter..biler enjin berbunyi, lebuhraya kepunyaan mereka.. fuuuhh fierce tak kata2 pujangga aku ni?..

ok enuff abt ke-rempitans.. skg kiter bual pasal.. entah lah.. dah takde topik arh.. wa pon dah lemau sket nih.. so oke laRh.. skg sessi bual balas kpd yg telah mene-tag aku..

jun
kau sorok sorok.. aku sorok kau dlm gerobok aku baru kau tahu.. rasain goyangnyaaa... gedang gedung gedang gedung.. rasa tak mas?

along-san
pintu ape siak..? pintu jubo fiko ke pe? ke pintu kubur? pintu hati? give up larrrrhhh...

afah
iye mmng aku berniat utk put other benda(s) inside other pple mouth.. tapi so far pairap.. takde hope.. lu mau jadik first kepe..? cmon fah.. favor.. dah 10 tahun siak kiter fren fren.. juz dis small.. eh salah, mane ade small eh.. just this 'big' favor.. plsss... for mi?

amoy
aiyah.. evil evil lah.. touch touch for wat? molest ah? and yarrhh.. karaoke syiok beb.. wasted u dowan come.. step MC onli.. pisang.. we all sing 'cina' song lerh..

yayaya boyakasha.. dah pon aku balas.. skg dah leh publish post..!

salams.

ps. ape perasaan cikgu haryati kalau dier nampak bahse aku gunakan dlm blog ni eh..? hahahhah.. teletubbies kappa?!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home