Thursday, November 24, 2005

UE Square

ok ok!

naRi .. wa pi.. liverpool peh merchandise store kat UE Square.. upset pe.. peh kechik tempat.. wa ingat size dier macam wal-mart.. sekali cam keramat daaa.. bilek gwek lagik besau dari tempat tu.. jgn cakap bilek.. wa raser jamban rumah wa kalau tebalekkan melintang sama size sioL.. lahabau.. . barang pon tak bnyk.. cuma ade mcm2 jenis jersi2 lamer dan polo-T.. wa dah spoT satu polo T.. sungguh WOW! .. polo T tersebot telah berjaya menarek hati ku ini.. jadi biler dpt gaji.. ada chan teros pii graB..!! yahooo!!

naik bas lagi ke pe nari.. nari abg naik magic skool bas nomber 123.. hahaha.. aku takde ERP peh unit.. jadi takleh tembus gantry.. so trpakse park moto naik bas gi sane dari borders.. EZ link pon maleng.. kepunyaan amoy.. wa peh busok.. da tap in tak tau nak tap out.. hahahahaha.. oops.

so aft itu, teros pi BB, iaitu rumah arwah lama.. sembang2 samer famili dier jap.. terutama sYima.. skg baru aku tau.. dier ade bad taste.. dier eksen sama wa.. mentang main XBOX dah sampai level tinggi.. wa dtng teros dier sound nie.. musibot..

dan biaser.. baring2 kat katil si arwah.. wa pon tetido.. rumah orang pon aku bley tido.. aisey.. mmng kena lah dgn nickname aku 'sleeping beauty' yg diberi oleh rakan2 seperjuangan semaser NS(ns? ape tu ns?) dulu.. lepas da puas tinggal air liur ngan buat kacau kat saner.. balek larr.. teros buat kacau kat internet ngan msn lak..

beginilah hidup seharian ku.. mane2 aku gi, misti buat kacau.. takkan nak buat anak kan?

anyway, tadi biler ku boring sangat.. teros ku mula melukis di tissue paper.. syima yg start.. wa cuma sambong je.. sila lihat hasil art n craft wa.. ni kerje budak DnT oke!



balasans of the blog - u can choose not read, ni part slalu ade kurang ajar sket

jun
eh girl, please behave urself in public ok.. ape ni pekik2 sume..? hah? ape ni kemaluan kemaluan sume? cili mulot kau baru tau.. kau ingat kau badan kecik (.)(.) besar aku takot eh? potong kepala baru tau.. den biarlah ena suker aku.. aku ni tak ramai peminat.. ape salah jun ape salah..? aku tahu kau pon suker aku.. kau pon tahu yg aku suker kau balek kan? kan? kan? kau ni cute, mcm teddy bear..

ena
ye lah.. bedok jetty dulu tak ramei orang.. tempat terpencil.. isap gam kat sane gerek.. gam abis, bau jubo members lak.. pon jadi.. stim naik mesti naik nyer.. tak cayer.. lu try.. tapi kalau kena kentut, jgn carik wa.. penawar dier wa tadaks..

and kalau aku nak mancing, aku da pegi south china sea oke.. aku tak main ikan bilis ngan selar kuning, wa kalau pancing mesti mau tarik naik jerung atau todak nye.. kalau south china sea tak boley, wa pancing kat town.. tapi town kena pakai umpan mahal sket.. pasal ikan sane sume lain sket.. ikan pakai skirt pendek..! yaaahoooo!

cik mael
ubin, mubin, dustbin, recycle bin.. aku nak buat kamping kat BEDOK JETTY jugak! toilet dekat. mcDee dekat. kedai mamak dekat. anak makcik, mampat2... ubin ape ade..? stim tgk ketam joget ke pe? anyway wa da puas kamping kat pulau(tekong).. skg wa soot mainland je.. yaaaarrgghh..!

lagipon ubin kena naik bot, lecey.. kalau ade emergency susah.. kiter ni sume suker buat keje bodo.. never noe what will happen.. mane tahu wanB nampak lobang kat tanah dier pi sumbat 'bibird' dier masok ke.. si budak tu skrew longgar sket.. den mane tahu kene gigit semot ke.. kena sengat ngan burong ke.. kena keroyok ngan babi utan ke.. safety coverage takde geng.. kalau mati sape nak jawab? SAF? commando? sape? sape?!

so it all abt safety issues.. this is what we call risk management.. faham? tak? nvm.. u, mi, lain tahap.. admin n combat spec lain sket arg.. hahahahahah!

dinah
mekaseh.. klw free sering2 dtng kemari tgk post lagi merepek.. visit blog 3 times get 1 visit free..

along
nak letak wa tak kisah.. lagipon katil lu wa asik sebat je.. so hak wa hak lu jugak.. cuma bini wa je lu jgn nak sentuh.. kalau kau nak jubzkan fiko go ahead.. wa tak halang.. kerjekan dier cukup2.. kasi koyak teros.. eh brader.. lu peh fotopage pon da mcm blog.. bikin blog suar! meriahkan suasana internet ni!!!!

fik
walaupon jubz u koyak, i ttp sayang u oke.. tapi.. ribas2.. wa ribas lu peh buah buat main goli baru tau.. ade buah tak in the first place? orang invite blog asal tak mau tulis..? tak tau blog ke?

ok tu dier post utk nari... anyway.. video links wa kat seblah kanan at the sidebar.. jgn jadi bangau cam sorang tu.. dier carik video links kat post.. oke.. wa tanak sebot sape.. tapi dier lelaki, umor tua sket.. nama dier last 4 letters mail..


salams.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home