Tuesday, January 03, 2006

Penggodaan

ok ok!

aku baru abis catch up ngan afah dingdangz di msn.. dia telah berjaya menggoda dan menodai jiwa ku ini.. aiSey.. ape ni..? cybersex kepe ngan bini org aku? wahhahahahaah.. bley tahan jgak aku nie eh.. terer jgak..

sila lihat perbualan kita di bwh.. ade lagi bnyk.. tapi kurang ajar rabak.. tak patot di sebarkan.. cos ade budak2 bwh umur dan bwh ht req seperti syima yg kerap mengunjungi blog aku ini.
(acam bahase aku? power kan..)

mSn - 03 jAn 06

start

scouser: kau tanak tido ke

n[Oi]`eFa: nak nie
n[Oi]`eFa: ngah kemas almari baju
n[Oi]`eFa: laki aku dah kasi timing lagi 5 minit
n[Oi]`eFa: aku nak gi pam tetek lagi ahahahhahahah


scouser: AKU NK PAM KAN!!!!!!!!

n[Oi]`eFa: tak payah

scouser: abiy lain kali jgn bilang aRg
scouser: buAt wa sTim kering je!
scouser: nasib baik aku da buang
scouser: muahahahahahahaahaha!!!!!!!!!1


n[Oi]`eFa: hahahhaahhahahhahahhahhahahhahahha
n[Oi]`eFa: sebelum pam mesti mau massage ahhahaha


scouser: suar ah kau

n[Oi]`eFa: a'ahhhhhhhhhh
n[Oi]`eFa: tak bedek


scouser: boring ArRR!!!
scouser: kau tk baik
scouser: aku ni takde tmpat mengadu siak


n[Oi]`eFa: ler
n[Oi]`eFa: hahahaha


end

so korang yg ingat aku ni suar suke buat lawak jenaka kurang sopan.. ini bukti.. kadang kala aku dipaksa oleh keadaan.. hahahahhaah.. aiSey.. nasib wa tk senang wobble.. tegUh ni.. tGh tahan ni!! iSk..

salams.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home