Saturday, April 01, 2006

Mimpi Gerek

aye aye!

bnyk mimpi merepek lagik. mcm2 ade.. sume involved.. bart panjat kluar tingkap lah.. sesat kat australia lah naik landrover.. mimpi sal omarD sekluarger..

yg paling bes.. wa mimpi pasal arwahnyer.. rilek2 ngan dier.. bual konek.. biaser, dah tak dpt jumpe lagik kan.. skg tinggal mimpi aje lah.. tu pon jadi lepaskan rindu.. biler lagi tu brader mau jenguk wa pong tak tau..

yg aku mimpi pasal arwah.. ntah camne ntah bart leh masok dlm gambar pon aku tak tau. tgh2 lek2 kat bilik arwah, sekali nampak bart kat luar tingkap.. dier panjat ledge.. ape kejadah.. tak tau picit bell ke pe..

bart: lerr li, kau tak bilang aku kau dtng.. aku tau tadi aku pass kau benda2.

hmm benda ape siak.. nonie ke pe?

hmmm... k k .. tu je.. slamat.

salaams.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home